پتروپارس شرکتی کامل و توانمند برای توسعه نفت و گاز ونزوئلاست

مدیرعامل شرکت ملی نفت ونزوئلا (پدوسا)، پتروپارس را شرکتی کامل و توانمند در زمینه توسعه حوزه نفت و گاز برشمرد و گفت: این شرکت می‌تواند سبب محقق شدن پروژه‎های پرشمار در صنعت نفت ونزوئلا شود.

به گزارش شانا به نقل از گروه پتروپارس، اسدروبال چاوز در حاشیه دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه پتروپارس با ابراز امیدواری از اینکه این نشست آغازگر به سرانجام رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی‌شده در میدان‌های نفت و گاز ونزوئلا از سوی پتروپارس شود، بیان کرد: شرکت ملی نفت ونزوئلا نزدیک به ۱۵ سال با پتروپارس در حوزه‌های گوناگون همکاری داشته و در این مسیر همواره از توانمندی‌های این مجموعه بهره برده است.

وی با ابراز خرسندی از عزم جدی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به برنامه توسعه میدان‌ها و تأسیسات نفت و گاز ونزوئلا و همکاری با شرکت پتروپارس گفت: اهدافی که برای ادامه همکاری با پتروپاس در زمینه‌های مختلف ترسیم شده، برای ما ارزشمند است و پروژه‌های پرشماری که در کشور ما در حوزه نفت و گاز وجود دارد زمینه مناسبی است تا بتوانیم از توانمندی پتروپارس در محقق شدن آنها کمک بگیریم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ونزوئلا با تأکید بر اعتماد این کشور به گروه پتروپارس توضیح داد: در طول این سال‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی از پتروپارس مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌دهد پتروپارس شرکت کاملی است که در بخش‌های مختلف توسعه میدان‌های نفت و گاز ونزوئلا قابلیت فعالیت دارد. پتروپارس برای ما شرکتی ایده‌آل است که می‌توانیم با آرامش خیال پروژه‌های خود را به آن واگذار کنیم.

چاوز با اشاره به تشکیل کمیته مشترکی برای عملیاتی کردن توافق‌های انجام‌شده در زمینه توسعه میدان‌های نفت و گاز و تجهیز و بازسازی و راه‌اندازی بخش‌های مختلف نفت و گاز ونزوئلا میان دو شرکت گفت: از نظر ما تشکیل و راهبری این کمیته بسیار راهبردی و با اهمیت است و به همین دلیل مسئولیت و مدیریت آن با بالاترین مقام‌های دو شرکت خواهد بود تا بتوانیم اهداف تدوین‌شده در توافق‌های دوجانبه را در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت لازم عملیاتی کنیم.

وی با ابلاغ سلام همه مدیران و کارکنان شرکت ملی نفت ونزوئلا به مدیران و کارکنان گروه پتروپارس تأکید کرد: دیدارهای انجام‌شده بین رؤسای‌جمهوری دو ملت برای تحقق اهداف مشترک انجام شده است و ما به‌عنوان شرکت ملی نفت ونزوئلا تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت‌های گروه پتروپارس برای به ثمر رسیدن توافق‌های کلان بین دو کشور گام‌های اساسی برداریم.

بر اساس اعلام گروه پتروپارس، شمس‌الدین موسوی، مدیرعامل گروه پتروپارس در این نشست که روز یکشنبه (۲۲ خردادماه) برگزار شد تازه‌ترین توانمندی‌های گروه پتروپارس را مطرح و بر آمادگی و جدیت کامل این مجموعه برای همکاری با ونزوئلا تأکید کرد.

کد خبر 458154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =