صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند نیازهای فناورانه صنعت گاز را تأمین کند

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان اینکه این صندوق برای حمایت از صنعت گاز طرح‌هایی در حال اجرا دارد، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند نیازهای فناورانه صنعت گاز را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار شانا، سیاوش ملکی‌فر امروز (دوشنبه، ششم تیرماه) در نخستین رویداد توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی گفت: این صندوق، نه صندوق شرکت‌های کوچک و نه شرکت‌های بزرگ است، بلکه همه شرکت‌ها را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان منابعی است که دولت در اختیار این صندوق قرار داده و تنها در سال ۹۹، ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تصریح کرد: با توجه به اینکه تورم افزایش داشته و نیاز شرکت‌ها به نقدینگی بیشتر شده است، از این رو در طرح‌های ملی به جای اینکه منتظر مراجعه شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم، به نهادهای دولتی مراجعه می‌کنیم و کار را توسعه خواهیم داد.

ملکی‌فر با بیان اینکه این صندوق برای حمایت از صنعت گاز طرح‌هایی در حال اجرا دارد، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند نیازهای فناورانه صنعت گاز را تأمین کند.

کد خبر 458672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =