فرآورش حداکثری در پارس جنوبی با انجام تعمیرات اساسی

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم تعمیرات اساسی، اکنون برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی در ادامه‌ بازدیدهای دوره‌ای و میدانی از روند تولید و پیشرفت عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و در بازدید از پالایشگاه سوم و ششم این مجتمع اظهار کرد: تولید پایدار و مستمری که اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده با همت و جان‌فشانی شما عزیزان حاصل شده است. امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و کار گروهی، گام‌هایی بزرگ‌تر را در مسیر خدمت به جامعه و رونق کشور برداریم.

>>> بیشتر بخوانید؛

تعمیرات اساسی، تجهیزات ایرانی و تولید پایدار در پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی

وی ضمن قدردانی از همه عوامل دخیل در عملیات تعمیرات اساسی، بر انطباق فعالیت‌ها بر برنامه مصوب تأکید کرد و افزود: ارتباطات سازنده و برنامه‌ریزی‌های منظم در مباحث مهمی مانند حفظ ظرفیت پالایشگاه‌های مجتمع در بالادستی و پایین‌دستی باید محقق شود که این مهم، با تلاش همه شما عزیزان در حال انجام است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه‌ جریان تولید گاز با همت همکاران بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای در جریان است، بر اقدام‌های آماده‌سازی و پیش‌بینی لازم برای امکان بهره‌گیری از همه ظرفیت تولیدی پالایشگاه‌ها، پس از خروج از فرآیند تعمیرات اساسی تأکید کرد.

کد خبر 458832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =