۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
  • کد خبر: 458909
وزیر نیرو از شرکت گاز زنجان قدردانی کرد

وزیر نیرو در پیامی از شرکت گاز استان زنجان در گازرسانی به نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی آرین زنجان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، استاندار زنجان با حضور در شرکت گاز این استان در پی تکمیل طرح گازرسانی به نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی آرین زنجان و خط انتقال گاز روستاهای جنوب غربی زنجان و غرب شهرستان ماهنشان یک ماه زودتر از زمان‌بندی تعیین‌شده، از عملکرد مدیرعامل و کارکنان تلاشگر این شرکت قدردانی و لوح سپاس علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو را به مدیرعامل این شرکت اعطا کرد.

>>> بیشتر بخوانید؛

تزریق گاز به نیروگاه آرین شماره ۲ زنجان

«گازرسانی به نیروگاه‌ها»؛ اقدام ماندگار صنعت گاز برای حفظ محیط زیست

محسن افشارچی، در جمع مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، پیمانکاران اجرایی و بعضی کارکنان شرکت گاز استان زنجان تأکید کرد: راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی آرین زنجان به‌عنوان پروژه ملی و در آستانه تابستان، برای کشور و استان بسیار مهم بوده و این اقدام گامی مؤثر در توسعه اقتصادی استان است.

وی با بیان اینکه در مقایسه عملکرد شرکت گاز استان زنجان با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان و عملکرد سال‌های گذشته، گاز زنجان بی‌شک متفاوت عمل کرده و جلوتر از دیگر مجموعه‌ها حرکت می‌کند، گفت: موضوعی نبوده که گفته باشیم و انجام نشده باشد؛ گاز زنجان یا راهی پیدا می‌کند، یا راهی می‌سازد.

استاندار زنجان همچنین با بیان اینکه شرکت گاز استان بدنه چابک و همراهی دارد، افزود: بسیار خوشحالیم که کارها به‌صورت جهادی انجام می‌شود و با اعلام موضوعی، کمتر از ۱۲ ساعت مدیرعامل گاز زنجان با محل اعلامی تماس می‌گیرد و شخصاً پیگیر نحوه انجام کارهاست.

وزیر نیرو از شرکت گاز زنجان قدردانی کرد

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز با بیان اینکه ۵ تا ۶ ماه زمان لازم بود تا در حالت عادی بتوان طرح گازرسانی به نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی زنجان را به بهره‌برداری برسانیم، گفت: مهندسان و پیمانکاران اجرایی این شرکت با تلاش شبانه‌روزی یک ماه زودتر از زمان‌بندی تعیین‌شده موفق به تکمیل آن شدند.

وی با بیان اینکه هر پروژه‌ای برای ما نیروگاه خواهد بود و همه کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان با قوت پای کار هستند از حمایت‌ها و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، استاندار زنجان، مسئولان و نمایندگان استان، مدیر و کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز و تلاش‌های واحدهای مهندسی و اجرای طرح‌ها، بهره‌برداری، مالی و پشتیبانی، واحدهای ستادی، حراست و پیمانکاران اجرایی و مشاوران این پروژه قدردانی کرد.

کد خبر 458909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =