چالش‌های مربوط به داخلی‌سازی سامانه‌های میترینگ بررسی شد

چالش‌های پیش روی ساخت داخل تجهیزات میترینگ با رویکرد استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه صنعت میترینگ در دومین روز برگزاری همایش ملی اندازه‌گیری جریان سیالات بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، دومین روز همایش ملی اندازه‌گیری جریان سیالات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پخش، پتروشیمی و آب، روز چهارشنبه (۱۵ تیرماه) در مجتمع امام خمینی (ره) واقع در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این نشست سیروس قربانی از متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه صنعت میترینگ و جمعی از تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان صنعت میترینگ حضور داشتند و به بیان تجربه‌ها و دیدگاه‌های تخصصی خود پرداختند.

در این نشست همچنین چالش‌های پیش روی ساخت داخل تجهیزات میترینگ با رویکرد استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه صنعت میترینگ بررسی شد.

این همایش دو روزه توسط پژوهشکده اندازه‌گیری جریان سیالات دانشگاه علم و صنعت ایران در محورهای حقوق اندازه‌گیری، هوشمندسازی اندازه‌گیری، استانداردهای ملی و بین‌المللی در اندازه‌گیری، انواع فناوری‌ مربوط به میترینگ (اندازه‌گیری کمی و کیفی) در جریان تک‌فازی و چندفازی و انتخاب اجرا، بهره‌برداری، نگهداری و تعمیر تجهیزات اندازه‌گیری و پرووینگ برگزار شد.

کد خبر 459118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =