حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان وضع اقتصادی کشور را بهبود می‌بخشد

رئیس بازرسی کل استان خوزستان گفت: حمایت و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان سبب بهبود وضعیت اقتصادی کشور می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد آقاجری امروز (سه‌شنبه، ۲۱ تیرماه) در نشست هم‌اندیشی تولید دانش‌بنیان و صنعت حفاری در اهواز با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته قوانین خوبی در این زمینه تصویب شد، اظهار کرد: در سال جاری با نام‌گذاری سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی مقام‌ معظم رهبری‌، تک‌تک کارگزاران نظام مکلف شدند این موضوع مهم را اجرایی کنند و شرکت‌های دانش‌بنیان را مورد حمایت قرار دهند و تسهیلات لازم را برای فعالیت این شرکت‌ها فراهم آورند.

وی با بیان اینکه نگاه ما حمایت از یک فرد و یک شرکت نیست، بلکه حمایت از مجموعه‌هایی است که امنیت اقتصادی کشور را تأمین می‌کنند، افزود: در این نشست هم‌اندیشی چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان بررسی و آسیب‌شناسی شود و با شناسایی آنها حمایت لازم به عمل آید.

رئیس بازرسی کل استان خوزستان با اشاره به ویژگی‌های استان خوزستان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، نفت، پتروشیمی و ... گفت: با توجه به تنوع منابع در استان انتظار می‌رود زمینه رشد، توسعه و افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان در استان مهیا شود.

آقاجری افزود: در این زمینه تیم کارشناسی ویژه‌ای برای بخش نفت در این اداره کل تشکیل شده که می‌تواند مشورت بدهد و کمک کند و شرایط این موضوع را تسهیل کند.

وی ضمن قدردانی از شرکت ملی حفاری ایران برای برگزاری این نشست، اظهار کرد: از همه دستگاه‌هایی که در زمینه دانش‌بنیان فعال هستند، حمایت به‌عمل می‌آید و انتظار داریم سازمان‌ها، نمایندگان خود را در رابطه با شرکت‌های دانش‌بنیان به ما و به این شرکت‌ها معرفی کنند.

کد خبر 459302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =