روند درمان همکار مصدوم مدیریت خدمات فنی حفاری رضایت‌بخش است

پزشکان معالج در بیمارستان نمازی شیراز به‌دنبل پیگیری‌های مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران روند معالجه همکار مصدوم مدیریت خدمات فنی حفاری را پس از انجام ۲۸ عمل جراحی، رضایت‌بخش و رو به بهبود توصیف کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مجتبی مجاوند مراقب دستگاه پمپ تراک اداره کل عملیات‌ سیمان‌کاری مدیریت خدمات فنی شرکت است که چهارم دیماه ۱۴۰۰، هنگام کار در موقعیت دکل حفاری ۵۰ فتح دچار حادثه و به‌شدت مصدوم شد.

وی که ۲۶ ساله، مجرد و نیروی پیمانکاری با چهار سال سابقه‌کار در اداره کل سیمان‌کاری است، دقایقی پس از حادثه به‌ همت کادر درمانی مستقر روی دستگاه حفاری، به بیمارستان امام خمینی (ره) در اهواز منتقل شد و به‌علت وخامت حال بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت.

حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به‌ محض دریافت گزارش حادثه و وضع مصدوم طی دستوری ویژه به مدیریت منابع انسانی و اداره بهبود روبط کار خواهان رسیدگی سریع و اقدام‌های لازم از طریق بیمارستان امام خمینی (ره) و گزارش لحظه به لحظه مراحل درمان وی شد.

وی همچنین با حضور در بیمارستان و عیادت همکار، در گفت‌وگو با پزشکان و کادر درمان از آنها خواست از هیچ کوششی برای نجات جان مصدوم دریغ نورزند که متعاقب پیگیری‌ها، عمل جراحی دوم روی این همکار انجام شد و به توصیه کادر درمان، بیمار برای ادامه معالجه به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

مسئولان و همکاران دفتر شیراز و مدیر خدمات فنی شرکت، در شیراز پی‌جوی درمان مجاوند شدند، ضمن اینکه قناتی که از پیشکسوتان مدیریت خدمات فنی شرکت است، خارج از عرف کار برای درمان گام‌به‌گام این همکار جوان از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی که مرتب بررسی روند سلامت این همکار را پیگیر است و به مدیر خدمات فنی  گزارش می‌دهد، گفت: پزشکان معالج بر این باورند که پس از ۲۸ عمل جراحی در نواحی شکم، کمر و پاها، حال عمومی بیمار رضایت‌بخش است و روند درمان به‌خوبی دنبال می‌شود.

براساس ضوابط با توجه به پیمانکار بودن مجاوند، درمان او به‌عهده پیمانکار است، اما حسب رهنمود مدیرعامل و با توجه به شرایط و شدت مصدومیت، مراحل درمان او پیگیری می‌شود و از سویی با عنایت به شرایط مالی خانواده و سکونت آنان در یاسوج، دکتر گلپایگانی دستور داد به نحو مقتضی با آنان مساعدت شود تا بتوانند به‌آسانی به عیادت فرزند خود بروند و مراحل درمانش را پیگیر باشند.

کد خبر 459425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =