تولید نفت از حوضه پرمین در ماه اوت افزایش می‌یابد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا از افزایش تولید نفت از حوضه نفتی پرمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز دوشنبه (۲۷ تیرماه) در گزارشی اعلام کرد تولید روزانه نفت در حوضه پرمین واقع در ایالت‌های تگزاس و نیومکزیکو، بزرگ‌ترین حوضه نفت شیل آمریکا، در ماه اوت با ۷۸ هزار بشکه افزایش به رقم بی‌سابقه ۵ میلیون و ۴۴۵ هزار بشکه در روز می‌رسد.

بر اساس این پیش‌بینی، مجموع تولید روزانه در حوضه‌های بزرگ نفت شیل آمریکا در ماه اوت با ۱۳۶ هزار بشکه افزایش به ۹ میلیون و ۶۸ هزار بشکه در روز خواهد رسید که بالاترین میزان از ماه مارس ۲۰۲۰ تاکنون است.

افزون بر این، تولید روزانه نفت در حوضه باکن در ایالت داکوتای شمالی در ماه اوت با ۱۹ هزار بشکه افزایش به یک میلیون و ۱۹۲ هزار بشکه می‌رسد که بالاترین سطح از ماه دسامبر ۲۰۲۰ تاکنون به‌شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، تولید روزانه نفت از حوضه ایگل فورد در جنوب ایالت تگزاس در ماه اوت با ۲۵ هزار بشکه افزایش به یک میلیون و ۲۰۵ هزار بشکه می‌رسد که بیشترین مقدار از ماه آوریل ۲۰۲۰ تاکنون به‌شمار می‌آید.

به گفته اداره اطلاعات انرژی آمریکا، مجموع تولید روزانه گاز طبیعی در حوضه‌های بزرگ شیل در ماه اوت ۷۰۰ میلیون فوت‌مکعب افزایش خواهد یافت و به سطح بی‌سابقه ۹۳ میلیارد فوت‌مکعب می‌رسد.

تولید در حوضه  آپالاچیا در ایالت‌های پنسیلوانیا، اوهایو و ویرجینیای غربی، بزرگ‌ترین حوضه گاز شیل، در ماه اوت به ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون فوت‌مکعب در روز خواهد رسید که بالاترین مقدار از ماه دسامبر ۲۰۲۰ با ثبت تولید ۳۶ میلیارد فوت‌مکعب در روز است.

تولید روزانه گاز در حوضه‌های پرمین و هینزویل در ایالت‌های تگزاس، لوئیزیانا و آرکانزاس نیز در ماه اوت به‌ترتیب به رقم بی‌سابقه ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون فوت‌مکعب و ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون فوت‌مکعب افزایش می‌یابد.

کد خبر 459603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =