جانمایی و استقرار ۶ جایگاه سیار سوخت در منطقه ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از جانمایی و استقرار ۶ جایگاه سیار سوخت در مکان‌هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان تعیین شده است، خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، علی‌اصغر چاغروندی در این باره گفت: با توجه به حجم گسترده زائران که امسال برای استان پیش‌بینی شده، این شرکت ضمن برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های لازم در زمینه ارائه سوخت به وسائط نقلیه، اقدام‌های مهمی انجام داده است.

وی افزود: پیگیری و تهیه این تعداد جایگاه سیار سوخت برای استقرار در مکان‌هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان تعیین شده و برنامه‌ریزی و پیش‌بینی میزان نفتکش موردنیاز برای سامان‌دهی، آمادگی و کشیک ناوگان حمل‌ونقل در این ایام انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام یادآور شد: جلساتی با حضور شرکت‌های موزع گاز مایع به‌منظور تأمین سیلندرهای گاز در مساجد و موکب‌ها برگزار شده است، همچنین جانمایی مکان مناسب برای دپوی سیلندر، تمهیدات لازم برای استقرار نمایندگان شرکت‌های موصوف در شهرستان مهران با توجه به حجم عظیم وسائط نقلیه ترددکننده از مسیرهای مواصلاتی استان، پیگیری تأمین و افزایش سوخت مورد نظر استان از سوی مدیریت‌های ستادی انجام شده است.

چاغروندی همچنین در بیان اقدام‌های انجام‌شده به افزایش سهمیه‌های اعتباری مجاری عرضه مسیر تردد زوار برای تسهیل در خرید به‌موقع و برنامه‌ریزی برای تعیین کشیک واحدهای کیفی، کمّی، ایمنی، حراست و کنترل شبانه‌روزی بر جایگاه‌های مسیر تردد به‌منظور به حداقل رساندن نواقص و مشکلات احتمالی اشاره کرد.

وی تأکید کرد: با گروه‌های پشتیبان به‌منظور استقرار در مسیر تردد زائران در زمینه‌های مرتبط با سیستم‌های سامانه هوشمند سوخت، سی‌ان‌جی و پشتیبان تعمیرات تلمبه جلساتی برگزار شده تا این اقدام‌ها محقق شود، همچنین کانکس‌های پشتیبان جایگاه‌های سیار برای اسکان نیروهای راهبر جایگاه‌های مذکور استقرار  یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با اشاره به امکان افزایش احتمال پروازها برای سوخت‌رسانی مناسب در واحدهای سوخت‌گیری هواپیمایی تصریح کرد: تمهیدات لازم در این خصوص در نظر گرفته شده، همچنین تأمین سوخت مورد نیاز بالگردهای هوانیروز و هلال احمر از هم‌اکنون انجام شده است.

چاغروندی با اشاره به تلاش در زمینه تهیه قطعات برای تعویض به‌موقع قطعات معیوب و فعال نگه داشتن تمامی نازل‌های سوخت جایگاه‌ها در ایام اربعین افزود: از هم‌اکنون سلامت تمامی دوربین‌های جایگاه‌ها مورد رصد قرار دارد و با توجه به اهمیت فعالیت شبانه‌روزی جایگاه‌ها سرویس مجدد و آماده به کار بودن دیزل ژنراتورهای جایگاه‌های مسیر توسط گروه‌های بازبین به‌صورت مستمر انجام و رصد می‌شود.

وی تاکید کرد: در محورهای مواصلاتی به شهر مهران بنرهای اطلاع‌رسانی (با مضمون: برای سوختگیری اقدام فرمایید) تهیه شده و همچنین به متصدیان مجاری عرضه برای نظارت مضاعف و اهتمام به حفظ و نظافت مطلوب سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در ایام اربعین تأکید شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در حوزه مسئولیت اجتماعی و خدمات‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با برپایی موکب کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این ایام سعی داریم خدمات و پذیرایی مناسبی در شأن زوار عزیز به آنها داشته باشیم.

کد خبر 459619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =