آمادگی کارگروه شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس برای مقابله با سیلاب احتمالی

کارگروه شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس به ریاست رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به‌منظور مقابله با بارش‌های سیلابی در منطقه نشست برگزار کرد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ابراهیم غریبی در این نشست اظهار کرد: کارگروه شرایط اضطراری منطقه ویژه با همه امکانات خودرویی و نیروهای انسانی برای مقابله با هرگونه شرایط دشوار و بارش‌های تند و سیل‌آسا در منطقه در حالت آماده باش قرار دارد.

وی تأکید کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌ طی روزهای آینده، کمیته بحران و شرایط اضطراری منطقه تلاش کرده به‌منظور کاهش خسارت احتمالی ناشی از بارش باران، نیروهای شرکت‌های مستقر در منطقه را با آمادگی کامل به‌ حالت آماده‌باش درآورد.‎

رئیس اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: بعضی از اقدام‌های کارگروه شرایط اضطراری منطقه ویژه از قبیل پاکسازی بستر مسیر سیلاب‌ها و دهانه و ورودی پل‌ها و کانال‌ها، ایجاد سیلاب‌بند برای انحراف سیل و بهسازی مسیر آب‌های سطحی برای رفع احتمالی خطر است.

غریبی تصریح کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی کارگروه شرایط اضطراری منطقه ویژه نیز همانند گذشته با همه توان و تجهیزات موجود در حال آماده‌باش کامل هستند.

کد خبر 459908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =