نشست مشترک وزیر نفت با اعضای کمیسیون انرژی مجلس برگزار شد

نشست مشترک وزیر نفت و معاونانش با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با هدف همکاری سازنده بیشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، چهارم مردادماه) در نشست مشترک با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گزارشی کامل و جامع از آخرین روند فعالیت‌های وزرات نفت و شرکت‌های تابع آن ارائه کرد.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری این‌گونه نشست‌ها با هدف بازتاب عملکرد چهار ماه نخست امسال وزارت نفت و دستاوردهای دولت سیزدهم در صنعت نفت به مجلس و مردم گفت: در یک سال اخیر تمرکز وزارت نفت روی مقابله فعالانه با تحریم، برقراری امنیت انرژی، سرمایه‌گذاری و توسعه در پروژه‌های بالادستی و پایین‌دستی، مسئولیت‌های اجتماعی، دیپلماسی فعال انرژی و فعالیت‌های حمایتی از فعالان عرصه فناوری و دانش‌بنیان بوده است.

وزیر نفت تازه‌ترین دستاوردهای وزارت نفت در زمینه افزایش ظرفیت تولید و رشد صادرات کشور، وصول درآمدهای ارزی و ایفای تعهدهای مالی در بودجه، گام‌های عملی برای برقراری امنیت انرژی کشور، طرح‌های اولویت‌دار تازه در وزارت نفت، برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام، برنامه وزارت نفت برای توسعه میدان‌های مشترک، افزایش صادرات گاز، وصول‌ درآمدهای نفتی و ... را برای اعضای کمیسیون انرژی مجلس بازگو کرد. 

بر اساس این گزارش، معاونان وزیر نفت گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های اخیر شرکت‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند و با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به تبادل‌نظر پرداختند.

کد خبر 459940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =