طرح بهسازی معابر روستاهای دشت آزادگان به همت نفت اجرا شد

معابر روستاهای دشت آزادگان به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، با صرف اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، به‌منظور توسعه و محرومیت‌زدایی و خدمت به جامعه روستایی در مناطق نفت‌خیز و بهره‌مندی بیشتر روستاییان از امکانات خدماتی و ارتقای کیفیت آسایش با توجه به علاقه‌مندی آنها به سکونت در روستاها و توسعه روستایی، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز با صرف اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال اقدام به بهسازی و آسفالت روستاهای دشت آزادگان استان خوزستان کرده است.

معابر روستاهای بریچیه سفلی، جرگه سید علی، جلالیه جنوبی، جلیزی عبدالرضا، سید عزیز و صگورفریح در شهرستان دشت آزادگان استان خوزستان خردادماه ۱۴۰۱ پس از بهسازی و آسفالت، به مردم شریف این روستاها تحویل داده شد.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

کد خبر 459995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =