افزایش ۶۷ درصدی فرآورش گاز در پالایشگاه بیدبلند

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند اعلام کرد که بهار امسال، یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون مترمکعب گاز در این شرکت فرآورش شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا با بیان اینکه این مجموعه در سال جدید استفاده از ظرفیت و توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است، گفت: به حول و قوه الهی مصمم هستیم استمرار و تثبیت تولید را که همان راهبرد شرکت است حفظ کنیم و برای آن برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدونی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این شرکت با تکیه بر توان و تخصص نیروهای جوان و کارآمد توانست با فرآورش یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون مترمکعب گاز در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، موفق به افزایش ۶۷ درصدی این سوخت پاک نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰ شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند تصریح کرد: پروژه تعمیرات اساسی واحد پالایش گاز ۵۰۰ و دیگ بخار شماره ۴ هم با تکیه بر توان و دانش بومی و مطابق هر سال به‌خوبی و با کیفیت فنی بالایی طبق برنامه زمان‌بندی با رعایت همه الزام‌های ایمنی پایان یافت که فرآورش ایمن گاز و افزایش تولید در این پالایشگاه، بدون شک مدیون اجرای این پروژه مهم است.

پوررضا تأکید کرد: افزایش سطح ایمنی پالایشگاه با ارتقای فرهنگ ایمنی کارکنان از جمله اهداف این شرکت است که از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفرساعت کار بدون حادثه در این شرکت به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: نکته حائز اهمیت در این مدت، انجام همه فعالیت‌ها بدون حادثه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مطابق برنامه پیش‌بینی شده است.

کد خبر 460178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =