شرکت گاز و پارک علم و فناوری گیلان تفاهم‌نامه امضا کردند

مدیران شرکت گاز و پارک علم و فناوری استان گیلان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در نشست امضای تفاهم‌نامه این شرکت با پارک علم و فناوری استان با تأکید بر گسترش تعاملات و همکاری‌های فیمابین گفت: امضای این تفاهم‌نامه زمینه استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های شرکت‌‏های زیر پوشش پارک علم و فناوری استان گیلان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به وجود روحیه رشد، یادگیری و خلاقیت در شرکت گاز گیلان اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات بهینه به ذی‌نفعان سازمان به‌دنبال روزآمد و کارآمد کردن تجهیزات و فرآیندهای کاری خود در بخش‌های مختلف هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان امضای این تفاهم‌نامه را فرصتی مناسب برای  شرکت گاز و مراکز نوآور در سطح استان دانست و گفت: همکاری‌های دو سویه می‌تواند زمینه برآورده ساختن نیازمندی‌های این شرکت و فرصت اشتغال و سرمایه‌گذاری را برای این مراکز به‌وجود آورد.

جمال نیکویی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به‌عنوان سال تولید دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، ابراز امیدواری کرد با به ثمر نشستن این همکاری‌ها، زمینه تحقق این شعار مهم و پیشبرد اهداف عالیه نظام فراهم شود.

علی باستی، رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز در این نشست با قدردانی از شرکت گاز به‌دلیل نگاه خلاق و نوآور به امور و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بیان کرد: پارک علم و فناوری افزون بر کمک به همکاری و پیوند شرکت‌ها می‌تواند با برگزاری نشست‌های مشترک میان شرکت‌های نوآور و دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی نیازمندی‌ها اقدام کند.

کد خبر 460288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =