۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
  • کد خبر: 460311
قدردانی کارگروه مطالبات ایثارگران از وزیر نفت

کارگروه مطالبات ایثارگران طی نامه‌ای از وزیر نفت به‌دلیل موافقت با به‌کارگیری فرزندان ایثارگر موضوع مرتبط با بخشنامه ۱۴۹۷ قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش شانا، در متن نامه این کارگروه خطاب به جواد اوجی، وزیر نفت آمده است:

با سلام و دعای خیر

طلیه کلام را با نام حضرت عشق آغاز و توفیقات و سلامتی جناب‌عالی را از حضرتشان مسئلت داریم. با احترام وافر، کارگروه مطالبات ایثارگران، به نیابت از جامعه بزرگ ایثارگران صنعت نفت با تاسی از حدیث شریف:

"من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق"

بر خود لازم می‌دانیم از اقدام شایسته و انقلابی کم‌نظیر حضرت‌عالی در موافقت با به‌کارگیری فرزندان ایثارگران موضوع بخشنامه به کما رفته ۱۴۹۷ تقدیر و تشکر به عمل آورده و همواره دعای خیرمان بدرقه راهتان خواهد بود.

همچنین از این فرصت بهره جسته تا از اهتمام ویژه آقایان مهدی علی‌مددی، معاون مدیریت منابع و سرمایه انسانی و سیدشریف حسینی، مشاور وزیر در امور ایثارگران و نیز زیرمجموعه کوشا و ساعی آنان به‌طور ویژه قدردانی کرده و توفیقاتشان را از خداوند منان مسئلت نماییم.

در فرجام نوشتار بسیار مشتاق هستیم تا اعضای کارگروه به همراه معاون منابع انسانی و مشاور وزیر در امور ایثارگران به نمایندگی از طرف جامعه ایثارگران در نشستی که مقرر می‌نمایید جهت تشکر و قدردانی محضر شریفتان حضور یابیم.

کد خبر 460311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =