ایمن‌سازی از آسیب خطوط لوله نفت تهران در جریان سیل اخیر جلوگیری کرد

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران گفت: خطوط لوله نفت منطقه تهران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در جریان سیل اخیر به دلیل ایمن‌سازی‌های انجام شده، هیچ‌گونه آسیبی ندید.

مجتبی بشارتیان در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره اظهار کرد: تمامی خطوط لوله نفت منطقه تهران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت که در هشت استان گسترده شده است، از دو سال گذشته ایمن‌سازی شده بود و خطوطی که در محل وقوع سیلاب‌ها در تقاطع با رودخانه کن بود، نیز از آن جمله بود که خوشبختانه به دلیل ایمن‌سازی در جریان سیل دچار هیچ‌گونه آسیب یا شکستگی نشد.

وی افزود: با تمهیداتی که در هشت استان با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی اندیشیده شده بود، به هیچ‌یک از خطوط لوله در این مناطق آسیبی وارد نشد و هیچ‌گونه مشکلی در زمینه انتقال نفت و مواد نفتی به وجود نیامد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران تأکید کرد: در جریان سیلاب‌ها، تمامی نیروهای ما به صورت شبانه‌روزی آماده‌باش بودند و در طول این مدت، پایش مسیر خطوط به صورت کامل انجام می‌شد، افزون بر آن گروه‌های مربوط به خدمات فنی، تعمیرات خطوط و خط‌بان‌ها نیز ۲۴ ساعته در مسیر خطوط حضور داشتند و موارد مهم را از نزدیک پایش می‌کردند.

بشارتیان تصریح کرد: همسو با ایفای رسالت‌های مسئولیت‌های اجتماعی، در جریان سیل اخیر نسبت به امدادرسانی به مردم سیل‌زده روستاهای همجوار خطوط لوله منطقه تهران اقدام شد.

به گزارش شانا، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه، ششم مردادماه، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت و شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پاکدشت جاری شد و حجم زیادی از گل‌ولای در این مناطق و روستاهای اطراف برجای گذاشت.

کد خبر 460368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =