حمایت همه‌جانبه پالایشگاه تهران از دانش‌بنیان‌ها و استارت‌آپ‌ها

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران با تأکید بر حمایت همه‌جانبه پالایشگاه نفت تهران از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها از برپایی نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در پارک علم و فناوری پردیس خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، محمود نیکبخت در این باره گفت: پالایشگاه نفت تهران به‌زودی با هدف حمایت و شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد بستری مطلوب برای همکاری با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، نیازهای فناورانه خود را در پارک علم و فناوری به‌صورت برپایی نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در زمینه‌ ساخت کاتالیست‌های مصرفی پالایشگاه، نیازهای فناورانه واحدهای بهره‌برداری، مدیریت انرژی، تأمین قطعات و تجهیزات پالایشگاهی، در معرض دید شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی قرار خواهد گرفت.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران تأکید کرد: همچنین در این نمایشگاه افزون بر ارائه نیازهای فناورانه پالایشگاه، توانمندی‌های پالایشگاه تهران در زمینه خدمات فنی و مهندسی، خدمات آزمایشگاهی و خدمات تعمیرات و کارگاهی نیز در معرض دید شرکت‌های مستقر در پارک قرار خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش، ناحیه نوآوری پردیس با سابقه ۲۰ ساله با محوریت پارک فناوری پردیس و با رویکرد فرابخشی و با کارکردهایی چون ایجاد محیط مناسب کسب‌وکار برای فعالیت و حضور حرفه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در جهت حفظ نخبگان و جذب متخصصان ایرانی و برآورده‌ کردن نیازهای پیچیده فناوری کشور برای تحقق محصولات فناورانه در عرصه تولید صنعتی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر (جسورانه) و دیگر خدمات تخصصی فعالیت می‌کند.

کد خبر 460735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =