قدردانی نماینده ولی فقیه از خدمات عام‌المنفعه نفت و گاز گچساران

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از خدمات عام المنفعه این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت گچساران، در این دیدار مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه ۲۰ درصد نفت کل کشور از این شرکت تأمین می‌شود، گفت: تمامی نفتی که می‌خواهد از کشور صادر شود باید از طریق گره در منطقه شرکت بهره‌برداری گچساران عبور کند و هدایت‌گری این صادرات با همکاران ما در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است و همین اهمیت کار ما را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه وظایف سنگین ما از یک طرف نگرانی‌ها و دلهره‌ها را بیشتر کرده و از سوی دیگر مسئولیت‌ها را بر گردن ما بیشتر می‌کند، گفت: وسعت کار ما به‌اندازه ۳۵۰ در ۴۰۰ کیلومترمربع از فارس تا بوشهر و استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است که در بیابان و کوه و دشت و شهر و روستا تأسیسات ما پراکنده و سبب شده احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: حوزه مأموریت ما بسیار گسترده است و امیدواریم بتوانیم مطابق برنامه‌ریزی‌ها حداکثر تولید را داشته باشیم، همچنان که در حوزه گاز نیز بخش عمده گاز بیدبلند خلیج فارس و در زمینه تأمین خوراک پتروشیمی ماهشهر در رونق اقتصادی، تولید داخلی و صادرات، نقشی کلیدی داریم.

کاهکش بیان کرد: در کنار همه این مسئولیت‌ها وظیفه دیگر ما مسئولیت اجتماعی است که تاکنون تلاش‌های فراوانی در این زمینه صورت گرفته و به‌منظور پیشبرد هرچه بهتر امور در این حوزه کارگروهی تشکیل شده و مشغول فعالیت است.

وی با بیان اینکه عوارض خود را با خوش‌حسابی پرداخت کرده‌ایم، یادآور شد: بخش زیادی از پرداخت مالیات‌ها در استان به‌عهده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بوده تا اینکه بار سنگینی را از روی دوش مردم برداریم و عمده بار استان را در حوزه مالیاتی، سبک کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد نیروی حاضر در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بومی هستند، گفت: با همه توان در کنار مسئولان استانی برای توسعه استان گام برمی‌داریم.

کاهکش گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی میان استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد با نماینده محترم شهرستان و وزیر محترم نفت در مسئولیت اجتماعی برقرار شده و امید است که با این ارتباط بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم استان و شهرستان گچساران ارائه دهیم.

در ادامه آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نفت یکی از نعمت‌های بزرگ خداوندی برای ملت ایران است، تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تاکنون خدمات پرشماری را به مردم ارائه داده و در بحران‌ها همواره در کنار مسئولان استانی بوده که ما نیز به‌نوبه خود از این همراهی و همکاری قدردانی می‌کنیم.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه وظیفه سخت و دشواری را بر عهده دارد و مجموعه وسیعی در وسعت ۳۰۰ در ۴۰۰ کیلومتر را مدیریت می‌کند، یادآور شد: مدیریت بر یک مجموعه ۷ هزار نفری، همچنین استخراج ۲۰ درصدی نفت کشور وظیفه سنگینی است که بر عهده شما گذاشته شده و حاکی از سختی کار شماست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است در زمینه مسئولیت اجتماعی به حوزه فرهنگی توجه بیشتری شود، گفت: متأسفانه اکنون دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی به جنگ مردم و جوانان آمده و باید بیشتر در این حوزه هزینه شود تا جوانان از تیرهای زهرآلود دشمنان در امان باشند.

کد خبر 460904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =