تأسیسات تقویت فشار گاز دیلم برون‌سپاری شد

بهره‌برداری و نگهداری تأسیسات تقویت فشار گاز دیلم در منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز هم‌زمان با آغاز هفته دولت برون‌سپاری شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی نصیحت‌کن، سرپرست منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گفت: همه فرآیندهای برون‌سپاری تأسیسات تقویت فشار گاز دیلم از ابتدای امسال در دستور کارقرار گرفت و همه مسائل و شرایط مرتبط با تحویل ایستگاه همسو با سیاست برون‌سپاری شرکت انتقال گاز ایران فراهم و آماده تحویل به بخش خصوصی شد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با آغاز هفته دولت و در نخستین روز از شهریورماه امسال در قالب نشستی مشترک با حضور مدیران شرکت برون‌پذیر، ایستگاه دیلم به‌عنوان نخستین ایستگاه منطقه ۱۰ عملیات به پیمانکار تحویل شد.

سرپرست منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز، ارتقای شاخص‌های پایداری عملیات، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها، توانمندسازی بخش خصوصی، کسب ایده‌های نوآورانه را از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح برون‌سپاری دانست.

به گفته نصیحت‌کن، برون‌سپاری ایستگاه دیلم شامل تجهیزات و ماشین‌آلات، تعمیرات ادوات صنعتی و غیرصنعتی و بهره‌برداری از تجهیزات، انجام تعمیرات اساسی کمپرسورها، بازرسی تجهیزات و انجام انتقال گاز است که از این پس از سوی بخش خصوصی و با نظارت منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز انجام می‌شود.

براساس این گزارش، نقشه راه ۱۰ ساله برون‌سپاری شرکت انتقال گاز ایران از اواخر سال ۱۳۹۶ کلید خورد و در آن همه فرآیندها و دارایی فیزیکی قابل برون‌سپاری با روش‌های طراحی‌شده، ارزیابی شد و همه راهبردها و اقدام‌های لازم به همراه منابع و سیستم‌های مورد نیاز انجام و حدود اختیارات و مسئولیت‌ها تعیین شد و در قالب کتابچه برون‌سپاری در اختیار ذی‌نفعان مرتبط قرار گرفت.

کد خبر 461028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =