اجرای پروژه ۵۰۰ واحد مسکونی در مسجدسلیمان با اعتبار ۵۱ میلیارد تومانی

ناظر و نماینده مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز مستقر در خوزستان با بیان اینکه پروژه ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در مسجد سلیمان با ۵۱ میلیارد تومان اعتبار از ابتدای سال ۱۴۰۰ کلید خورد، گفت:‌ هم‌اکنون ۲۵۵ واحد از این پروژه به ساکنان این شهر تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، رئوف نایب‌زاده صبح امروز (جمعه چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های‌ توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی هم‌زمان با هفته دولت، با اشاره به افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی در مسجدسلیمان افزود: پروژه بزرگ ۵۰۰ واحدی مسکن مهر شهرک ولیعصر مسجدسلیمان با مبلغی معادل ۵۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران با همکاری مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ کلید خورد.

وی تأکید کرد: در مدت ۱۸ ماه از اجرای پروژه، ۲۵۵ واحد مسکونی تکمیل و به مردم مسجدسلیمان که در مناطق آلوده و نفت‌خیز زندگی می‌کردند، تحویل داده شده است و آنها هم‌اکنون ساکن هستند.

ناظر و نماینده مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز مستقر در خوزستان با بیان اینکه ۲۴۵ واحد دیگر تکمیل و تنها محوطه‌سازی آن باقیمانده است، ادامه داد: به محض تکمیل عملیات آماده‌سازی، این ۲۴۵ واحد هم تقدیم مردم می‌شود.

نایب‌زاده ویژگی‌های فنی این واحدها را شامل ۳۱ بلوک طبقاتی با سازه فلزی اعلام کرد که ۶ بلوک آن دارای ۵ طبقه و چهار واحد مسکونی به مساحت ۱۰۰ مترمربع است که در مجموع ۱۲۰ واحد مسکونی می‌شود و ۲۵ بلوک دیگر شامل ۴ طبقه و هر طبقه شامل سه واحد ۱۱۰ متری است.

کد خبر 461064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =