اوجی ایران را به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی نفت بدل کرد

نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: با فعالیت‌های شایسته وزیر نفت امروز ما به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت نفت تبدیل شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، مجتبی یوسفی امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی هم‌زمان با هفته دولت، با بیان اینکه وزارت نفت در یکسال گذشته دو کار بسیار بزرگ انجام داده است، گفت: تولید و صادرات نفت باوجود مشکلات تحریم و دیگری تأمین خوراک نیروگاه‌ها از جمله این کارهای بزرگ و عظیم است.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که در ناترازی تأمین سوخت نیروگاه‌ها داشتیم، خوشبختانه با درایت وزارت نفت تابستان امسال و زمستان گذشته بدون خاموشی سپری شدند که این از کارهای بزرگ انجام شده توسط وزارت نفت است.

نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با فعالیت‌های مثبت وزارت نفت ما امروز به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی تبدیل شده‌ایم و در این باره حضور تأثیرگذاری داشته‌ایم.

یوسفی با بیان اینکه هم در حوزه داخلی و هم در دور زدن تحریم‌ها در بخش نفت موفقیت‌های خوبی حاصل شده است، اظهار کرد: در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت نفت خوشبختانه و با جدیت شخص وزیر، انقلابی در این زمینه و تبدیل وضعیت این عزیزان رخ داد، امیدواریم برخی مشکلات کارکنان صنعت نفت هم از جمله مسائل مربوط به مالیات برطرف شود.

کد خبر 461070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =