موفقیت پایانه نفتی خارک در آزمون سطح ۳ اتحادیه بین‌المللی تجاری - صنعتی دسترسی با طناب

رئیس پایانه نفتی خارک از موفقیت گروه امداد و نجات اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی خارک در آزمون سطح ۳ اتحادیه بین‌المللی تجاری - صنعتی دسترسی با طناب (IRATA) برای نخستین‌ بار در وزارت نفت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی اظهار کرد: پس از پنج سال تمرین مداوم و تلاش‌های مثال‌زدنی، کارکنان کوشای اداره اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی خارک موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی سطح ۳ دسترسی با طناب (International Rope Access Trade Association) شدند.

وی  افزود: سیستم دسترسی با طناب روشی ایمن برای کار و نجات در ارتفاع است که با استفاده از طناب و تجهیزات مرتبط، با حفاظت و پشتیبانی به‌طور کامل تخصصی شرایط را برای کارهای دشوار در اماکن و تأسیسات صنعتی، غیرصنعتی و مناطق عملیاتی فراهم می‌کند.  

رئیس پایانه نفتی خارک ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، اداره اچ‌اس‌ئی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم و همکاری و هماهنگی بسیار مؤثر اداره آموزش پس از طی مراحلی شامل آموزش و تمرین الزامی سطح یک به‌مدت ۱۰۹۰ ساعت (آغاز دوره هفتم دی‌ماه ۱۳۹۶) آموزش و دریافت گواهینامه سطح یک (۲۵ اسفندماه ۱۳۹۶)، آموزش و تمرین الزامی سطح ۲ به‌مدت ۲۰۲۲ ساعت (۱۶ تیرماه ۱۳۹۷)، آزمون و دریافت گواهینامه سطح ۲ (یکم دی‌ماه ۱۳۹۸) آزمون و دریافت گواهینامه سطح ۳ (۲۵ مردادماه ۱۴۰۱) سرانجام جهانگیر اکبری، محمد پورحسن، محسن سلمانپور، میلاد فقیهی، سید اکبر موسوی، محمدحسن فخاری و سهراب حیدری موفق به دریافت گواهینامه سطح ۳ ایراتا شدند.

موسوی تأکید کرد: بدون شک این موفقیت بزرگ در سایه حمایت‌های بی‌دریغ و توجه ویژه مدیریت این شرکت حاصل و به افزایش ضریب اطمینان فعالیت‌های شرکت منجر شده است.

شایان ذکر است با طراحی و ساخت کارگاه تخصصی دسترسی با طناب در اداره اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی خارک همه مراحل تمرین سطح ۱ و ۲ در این پایانه انجام شد.

کد خبر 461205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =