تأمین سوخت مردم سیستان و بلوچستان نیازمند نگاهی ویژه است

نماینده سراوان و مهرستان در مجلس ضمن قدردانی از خدمات وزارت نفت در این استان از وزیر نفت خواست توجه‌ای ویژه‌ برای تأمین سوخت در این استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شانا، ملک فاضلی امروز(یشکنبه، ششم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های گازرسانی در هفته دولت امسال در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران که به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، ضمن قدردانی از وزارت نفت برای اجرای طرح‌های گازرسانی در این استان گفت: طرح‌های عظیمی که در سراسر کشور به برکت خون شهدا افتتاح می‌شود، جای تبریک به ملت شریف ایران و مردم خوب شرافتمند سیستان و بلوچستان دارد.

وی با بیان اینکه نگاه به مستضعفان سبب اجر اخروی است و مردم استان به لحاظ تأمین سوخت در مضیقه هستند، گفت: استان سیستان و بلوچستان به‌دلیل فاصله طولانی میان شهرها و روستاها نیازمند سهمیه سوخت است و مردم توان پرداخت هزینه‌های جابه‌جایی چند ۱۰ برابری را ندارند و این موضوع نیازمند نگاه ویژه وزارت نفت است.

نماینده سراوان و مهرستان در مجلس افزود: برخی از مردم در این استان به‌دلیل ناتوانی در تأمین هزینه‌ها از جمله هزینه حمل‌ونقل، امکان ادامه تحصیل فرزندانشان را ندارند و باید برای ایجاد رفاه و شرایط اولیه تحصیل این فرزندان اقدام کنیم.

فاضلی در پایان گفت: با نگاه به نیروی انسانی توانمند استان، مرز گسترده با کشور همسایه و امکان بهره‌مندی از اقتصاد گمرکی، معادن گسترده و ... می‌توان از ظرفیت این استان بهره بسیاری همسو با منافع کشور برد.

کد خبر 461217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =