حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در رونمایی از دستاوردهای پارک فناوری پردیس

تجهیزات تازه شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت فناوری پردیس برای استفاده در صنایع شیمیایی با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری پردیس، امروز (سه‌شنبه، هشتم شهریورماه) دو محصول جدید آنلایزر لیزری گازی دی‌اکسیدکربن و تیوب‌کلینر از دستاوردهای تازه پارک فناوری پردیس با حضور مرتضی شاه‌میرزایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس رونمایی شد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در این آیین با اشاره به نقش مؤثر پارک فناوری پردیس و دانش‌بنیان‌ها گفت: شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌ها نقش بسیار اساسی و حیاتی در تأمین تجهیزات پتروشیمی کشور دارند و آماده‌سازی این دو محصول جدید، به کار ما در صنعت پتروشیمی کشور سرعت می‌بخشد.

در ادامه آئین رونمایی از ساخته‌های تازه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در صنعت پتروشیمی، میز شرکت‌های عضو پارک فناوری عضو پردیس در نمایشگاه تخصصی صنعت پتروشیمی شرکت‌های تشکیل شد و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این نمایشگاه بازدید کرد و درباره کالاهای عرضه شده با تولیدکنندگان صحبت کرد.

ربات شستشوی کندانسور سه‌محور با نام تجاری (تیوب کلینر) ازسوی شرکت دانش‌بنیان ایده کاوان صنعت پردیس و محصول دیگر آنالایزر گازی لیزری دی‌اکسیدکربن با نام تجاری  QS۹۳۰۰ TDLAS Gas Analyzer ازسوی شرکت دانش‌بنیان بیناب‌سنجش دماوند ساخته شده‌اند.

نشست اقتصاد دانش‌بنیان با محور فن‌بازار تخصصی پتروشیمی نیز امروز پیش از آئین رونمایی، با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و رئیس پارک فناوری پردیس و احمد عسکری، مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک برگزار شد.

کد خبر 461395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =