قطعات و تجهیزات پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی نوسازی می‌شوند

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر آماده‌سازی حداکثری به‌منظور تولید پایدار و مستمر گاز برای عبور از فصول سرد سال تأکید کرد، گفت: نوسازی قطعات و تجهیزات مهم و حیاتی پالایشگاه‌های نخست پارس جنوبی از اولویت‌های مهم است که در آینده نزدیک کلید می‌خورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی در روز پایانی سفر ۲ روزه به پارس جنوبی در نشست با مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: اکنون بخش عظیمی از انرژی کشور به همت و تلاش متخصصان و کارکنان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی گره خورده و این مهم یک افتخار بسیار بزرگ است.

وی با اشاره به نیاز ضروری بخش‌های مهم کشور به گاز گفت: اکنون بخش‌های خانگی، تجاری و نیروگاه‌ها در اولویت نخست شرکت ملی گاز ایران برای تأمین گاز هستند و با برنامه‌ریزی دقیق فصول سرد سال را سپری می کنیم.

نوسازی تجهیزات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: تولید و فرآورش حداکثری گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع همواره باید حفظ شود و همسو با این اصل مهم، نوسازی تأسیسات، تجهیزات و قطعات کلیدی پالایشگاه‌های نخست مجتمع در آینده نزدیک کلید خواهد خورد.

چگنی به توان و دانش بالای متخصصان، کارکنان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره و تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر با بهره‌مندی از مدیران توانمند به رشد و بلوغ کامل رسیده و این مهم با خوش‌برخوردی در محیط کار و داشتن مدیران با اخلاق محقق شده است.

وی بیان کرد: در حوزه‌های مختلف پالایشگاهی باید در کارها و اقدام‌های مهم با مشورت و برنامه‌ریزی دقیق حرکت کرد و همواره در بحران‌ها بهترین مدیریت را داشته باشیم.

ابراز امیدواری برای حل مشکلات کارکنان

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به موضوع منابع انسانی اشاره کرد و گفت: مسائل و موارد مهم حوزه منابع انسانی را به‌طور کامل پیگیری کرده‌ و بسیاری از موارد مرتفع شده است. امیدواریم تمام مسائل و موارد کارکنان در نشست‌های تخصصی متعدد حل شود.

چگنی گفت: پیگیری‌های بسیار زیادی در خصوص جذب نیروهای دانشگاه انجام داده‌ایم و برنامه‌های بسیار مدون و جامع در این خصوص انجام شده و از ۳۸۰ نیروی دانشگاهی که اقدام‌های اولیه جذب آنان انجام شده، تعداد زیادی از نفرات در مجتمع گاز پارس جنوبی و در پالایشگاه‌ها مشغول به کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه موارد و مسائل بهداشت و درمان در شهرک‌های مسکونی و بیمارستان توحید جم در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: با انجام پیگیری‌های فراوان و نشست‌های مختلف نیازمندی‌های حیاتی بیمارستان شهرک توحید مشخص و تأمین اعتبار شده و این مرکز مهم نیز توسعه می‌یابد.

معاون وزیر نفت در امور گاز  به حوزه تأمین آب مورد نیاز شهرستان جم نیز اشاره و عنوان کرد: به منظور مشارکت در ساخت سد باغان و پروژه آب‌شیرین کن سیراف برای تأمین آب مورد نیاز شهرستان جم، تاکنون اعتبارات مصوب شده در هیئت مدیره شرکت ملی گاز برای این پروژه پرداخت شده و امیدواریم با اقدام‌های جهادی این پروژه به‌زودی به سرانجام برسد.

کد خبر 461459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =