جزئیات اقدام‌های نفت در منابع انسانی/ قدردانی نمایندگان از وزیر نفت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت فنی و متخصص نفت است و خود و همکاران وی درصدد حل مشکلات کارکنان صنعت نفت هستند، گفت: اوجی کارهای بسیار خوبی برای نیروی انسانی این وزارتخانه انجام داده است.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه امروز نیروی انسانی در هر سازمانی بازوی عملیاتی و مغز متفکر آن سازمان محسوب می‌شود، گفت: وزیر نفت تاکنون کارهای بسیار خوبی برای نیروی انسانی این وزارتخانه انجام داده است. بنده خود نیروی عملیاتی بودم و در هوای گرم شرجی جنوب، همچنین سرمای منفی ۱۶ درجه نیز کار کرده‌ام، بنابراین با مسائل و مشکلات کارکنان عملیاتی آشنا هستم.

وی افزود: مجلس یازدهم از آغاز فعالیت خود به موضوع معیشت پرسنل صنعت نفت ورود کرد، البته هم وزیر نفت در دولت سیزدهم و هم معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت در خصوص نیروی انسانی کارهای خوبی انجام داده‌اند که نمونه آن تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر نفت بود که کار جهادی در این خصوص انجام شد و تعدادی از نمایندگان مجلس نیز در نامه‌ای از وزیر نفت در صحن مجلس قدردانی کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش سنوات و بیمه دوران ایثارگری، ابلاغ نظام هوشمند جبران خدمات، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، بازخرید مرخصی ایثارگران، فوق‌العاده ایثارگری برای ایثارگران، پرداخت کسر ساعت کار، پاداش بهره‌وری و ایاب و ذهاب مشمولان حالت اشتغال، انجام مصاحبه‌های فنی و تخصصی با تمامی فارغ‌التحصیلان گروه الف و ... بخشی از کارهای انجام‌شده در وزارت نفت برای نیروی انسانی بوده است.

حسین‌زاده اظهار کرد: آقای اوجی وزیری فنی و متخصص نفت است و خود و همکاران وی درصدد حل مشکلات کارکنان صنعت نفت هستند. ما به‌خوبی این تلاش را مشاهده می‌کنیم، امیدواریم تا چند ماه آینده خبرهای خوشی برای کارکنان صنعت نفت داشته باشیم.

کد خبر 461497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =