مشاهده دود ناشی از کابل‌سوزی در ساختمان شرکت متن

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت با بیان اینکه آتش‌سوزی در ساختمان شرکت مهندسی و توسعه نفت رخ نداده است، دود مشاهده‌شده را ناشی از کندسوزی کابل‌ها در طبقات زیرین ساختمان دانست.

مظاهر انصاری در تشریح موضوع مشاهده دود در ساختمان شرکت مهندسی و توسعه نفت به خبرنگار شانا گفت: حدود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه) دودی در طبقات ساختمان شرکت متن در خیابان کلانتری مشاهده و موضوع به‌سرعت به ایستگاه آتش‌نشانی و اچ‌اس‌ئی وزارت نفت اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه دود در همه طبقات مشاهده شد که بر همین اساس دستور تخلیه کل کارکنان از طبقات صادر شد و کارکنان در صحت و سلامت از ساختمان خارج شدند.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت درباره ادامه عملیات گفت: در بررسی‌ها مشخص شد دود از درون رایزرها آغاز و به‌طبقات وارد شده است و خوشبختانه هیچ آتش‌سوزی در ساختمان رخ نداده است.

مظاهری افزود: اکنون نیروهای آتش‌نشانی شهرداری و وزارت نفت و کارکنان اچ‌اس‌ئی وزارت نفت در محل مستقر و در حال تخلیه دود از ساختمان هستند.

وی درباره خسارت‌های ناشی از حادثه گفت: خوشبختانه خسارت جانی و مالی وارد نشده است و تنها خسارت‌های جزئی ناشی از دودگرفتگی پس از تخلیه دود از سوی کارکنان خدمات رفع می‌شود.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت با تأکید بر اینکه منشأ دقیق حادثه در حال بررسی است و متعاقباً اعلام می‌شود، اظهار کرد: در بررسی‌ها احتمالاً دود ناشی از کندسوزی کابل‌ها و اتصالات برقی در طبقات پایین است و آتش‌سوزی در کار نیست و خوشبختانه آسیب‌های جانی و مالی نداشته‌ایم.

مظاهری درباره زمان پایان عملیات گفت: هم‌اکنون نیروهای آتش‌نشانی و اچ‌اس‌ئی وزارت نفت و شهرداری تهران در محل حاضر هستند و تا رفع کامل دود، خطرهای احتمالی و بررسی ساختمان مستقر می‌مانند.

کد خبر 461728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =