خدمات‌رسانی ۳ هزار و ۵۵۸ روز دستگاه به نهادهای برون‌سازمانی نفت

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امسال به مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی و رویداها و حوادث غیرمترقبه، تعداد ۲۸۸ دستگاه سبک، سنگین و فوق‌سنگین در مجموع به تعداد ۳ هزار و ۵۵۸ روزدستگاه در اختیار نهادهای برون‌سازمانی قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امیر بصیری اظهار کرد: عمده فعالیت‌های این مدیریت حمایت و پشتیبانی از تولید است که همسو با مسئولیت‌های اجتماعی خدماتی به ذی‌نفعان و سایر دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.

وی افزود: امسال به مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی و رویدادها و حوادث غیرمترقبه تعداد ۲۸۸ دستگاه سبک، سنگین و فوق‌سنگین از جمله کمپرسی، کشنده، کانکس، جرثقیل، بیل مکانیکی، دوکابین، اتوبوس، مینی‌بوس، تانکر آب و سواری در مجموع ۳ هزار و ۵۵۸ دستگاه در اختیار ارگان‌ها و نهادهای برون‌سازمانی قرار گرفت.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: مشارکت در آواربرداری ریزش ساختمان متروپل آبادان، کمک به ستاد اربعین و ستاد راهیان نور، آب‌رسانی به شهرستان‌های رامشیر، گچساران و روستاهای حومه، ارائه خدمات بارگیری، تخلیه، انواع خاکبرداری و خاکریزی به گروه‌های جهادی، فرمانداری‌های رامشیر،‌ رامهرمز و باغملک و هلال احمر از جمله اقدام‌های مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید همسو با مسئولیت‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۱ بوده است.

خدمت‌رسانی به زائران اربعین هم‌زمان در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه

بصیری با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: این مدیریت هم‌زمان در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه جهت بهبود خدمت‌رسانی به زائران ۲۷ دستگاه خودرو شامل کمپرسی، کشنده، تانکر آب، غلتک، گریدر، لودر، بولدوزر و دوکابین اختصاص داده است.

وی افزود: این ماشین‌آلات به‌منظور خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و بهسازی پارکینگ‌ها و محوطه مواکب، حمل و جابه‌جایی زائران و خدمت‌رسانی به کاروان‌ها در پایانه‌های مرزی از ابتدای ماه محرم تا پایان مراسم عزاداری اربعین حسینی در حال خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 461794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =