باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس‌جنوبی مجوز فعالیت گرفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از دریافت مجوز رسمی فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت به‌منظور تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سید ابوالحسن محمدی گفت: با تلاش‌های انجام‌شده و به‌منظور تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، مجوز رسمی فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با مرکزیت شهر شیراز از سوی امور ورزش شرکت ملی نفت ایران صادر شد.

وی افزود: این باشگاه برای شروع در رشته‌های کشتی، تکواندو، هندبال، بسکتبال و فوتبال از امسال در لیگ‌های برتر کشوری و استانی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ادامه داد: تیم‌های این باشگاه در رشته‌های کشتی فرنگی و تکواندو آقایان و هندبال بانوان در رده سنی بزرگسالان در سطح لیگ برتر کشور و رشته‌های فوتبال آقایان و بسکتبال بانوان در رده‌های سنی بزرگسالان در سطح لیگ‌های استان فارس در مسابقات ورزشی حضور می‌یابند.

محمدی افزود: با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان فارس اعضای تیم‌ها از میان ورزشکاران نخبه بومی حوزه فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و فرزندان مستعد کارکنان این شرکت انتخاب می‌شوند و به‌زودی تمرین‌های آنها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این باشگاه ابتدای راه قرار دارد، با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان فارس، تیم‌ها برای آمادگی از اماکن و امکانات ورزشی این سازمان استفاده می‌کنند، اما در بلندمدت این باشگاه صاحب اماکن ورزشی اختصاصی می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این باشگاه نتیجه تلاش جمعی مسئولان استانی و حمایت و نگاه مثبت مسئولان ورزش وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بوده است، افزود: با راه‌اندازی این باشگاه فضای مناسب برای پرورش استعدادهای بومی مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و توسعه ورزش‌های همگانی فراهم می‌شود.

محمدی با یادآوری اینکه استان فارس یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولید گاز در سطح کشور است، گفت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این استان در سال‌های گذشته بوده است و با راه‌اندازی این باشگاه رضایت‌مندی خوبی به‌وجود می‌آید.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت‌های تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شیراز در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان پنج منطقه عملیاتی پارسیان، آغار و دالان، نار و کنگان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت آباد را راهبری می‌کند.

کد خبر 462035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =