قدردانی مسئولان استان ایلام از وزارت نفت و شرکت ملی نفت

مسئولان استان ایلام از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به‌دلیل کمک به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در مرز مهران قدردانی کردند.

به گزارش شانا، الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام و جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، از جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای کمک به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در مرز مهران قدردانی کردند.

وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در پیاده‌روی باشکوه اربعین افزون بر کمک‌های مالی در زمینه‌های دارویی، لجستیک، ماشین‌آلات، اختصاص ناوگان اتوبوس‌رانی برای حمل‌ونقل زوار، تجهیز موکب‌ها و ایجاد موکب‌های تخصصی، کمک‌های قابل‌توجهی به ستاد اربعین استان ایلام داشته است.

از این رو حسین ملک میرزایی، نماینده تام‌الاختیار شرکت ملی نفت در ستاد اربعین گفت: وزارت نفت باتوجه به دغدغه انقلابی و تکلیفی که در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفتی و گازی دارد، اقدام‌ها شایسته‌ای را برای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام داشته که این خدمات علاوه بر موضوع اربعین در طول سال مورد استفاده عموم مردم استان ایلام نیز قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به رویکرد دولت مردمی، امسال متفاوت از سال‌های گذشته، شرکت ملی نفت ایران برای خدمت‌رسانی به زائران وارد میدان شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: با توجه به قدردانی مقام معظم رهبری از حرکت تاریخی اربعین امسال خوشحالیم که وزارت نفت توانست در این حرکت عظیم سهیم باشد.

کد خبر 462138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =