تداوم خدمت‌رسانی شرکت‌های گاز استان‌های غربی و جنوبی کشور به زائران اربعین

خدمت‌رسانی شرکت‌های گاز استان‌های غربی و جنوبی کشور به زائران اربعین حسینی تداوم دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در این باره گفت: این شرکت با برپایی موکب سیدالشهدا (ع) در شهر قصر شیرین به‌صورت شبانه‌روزی با تهیه سه وعده صبحانه، ناهار و شام از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

وی افزود: موکب سیدالشهدای این شرکت هم‌زمان با آغاز پیاده‌روی اربعین با مشارکت سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در فضایی به وسعت یک هکتار برپا و شرایط مناسبی برای پذیرایی از زوار به‌صورت اسکان موقت، استراحت و پذیرایی روزانه بیش از ۴ هزار وعده غذایی در هر نوبت صبحانه، ناهار و شام را فراهم کرده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: افزون بر این خدمات، تیم‌های امدادی گاز استان با حضور در دیگر موکب‌های خدمات‌رسان شرایط استفاده از گاز ایمن به‌منظور پخت و پز و خدمات‌رسانی گسترده به زائران را فراهم می‌کنند، همچنین بیش از ۱۰۰۰ بسته فرهنگی و ۵۰۰ بسته پذیرایی میوه تهیه و به زوار تقدیم شده است.

حسینی یادآور شد: در موکب سیدالشهدا همچنین امکاناتی مانند اورژانس، پارکینگ، اسکان موقت، سرویس‌های بهداشتی و راهنمای زوار تدارک و پیش‌بینی شده است.

محمود کشاورز، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام هم اظهار کرد: این شرکت در ایام اربعین حسینی با برپایی موکب، میزبان عزاداران و زائران اباعبدالله الحسین(ع) شد و استقرار این موکب در شهرستان چرداول به‌عنوان یکی از مبادی اصلی ورود زائران به ایلام بود.

وی ادامه داد: در این موکب روزانه پخت غذای گرم برای ناهار و شام و توزیع آب معدنی، چای و شربت در میان زوار اربعین حسینی انجام و خدمات فرهنگی و آموزشی نیز به زائران ارائه شد.

نادرقلی زری‌میدانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان نیز توضیح داد: موکب «خدام ابالفضل العباس (ع)» گاز خوزستان همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی این شرکت در پایانه مرزی چذابه با مساحت ۶۶۰ مترمربع در حال خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت تأکید کرد: این موکب آمادگی پذیرایی بیش از ۵۰۰ نفر از زوار را به‌صورت روزانه دارد، همچنین با توجه به گرمای هوا و سختی طاقت‌فرسای مسیر پیاده‌روی اربعین خدمات بهداشتی، اسکان و سه وعده پذیرایی برای زائرین اربعین حسینی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 462177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =