آموزش نیروی انسانی؛ اولویت مجتمع پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی توجه به جایگاه و پیاده‌سازی آموزش نیروی انسانی و صیانت از این سرمایه‌های ارزشمند را اولویت بزرگ‌ترین مجتمع گازی کشور دانست. 

به گزارش شانا، احمد باهوش در هفتمین نشست هیئت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور مدیران ستادی و مدیران پالایشگاهی عضو هیئت رئیسه و به میزبانی پالایشگاه هشتم این مجموعه برگزار شد، گفت: با تکیه بر آموزش‌ و ارتقای سطح دانش کارکنان می‌توان سازمان موفقی داشت و همه مدیران و مسئولان باید با نگاهی مثبت‌اندیش، نسبت به ارتقای جایگاه و آموزش نیروی انسانی کارآمد و توانمند، تلاش خود را برای بهره‌مندی از سازمانی پویا و نوآور به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه موضوع آموزش در صنعت گاز جایگاه ویژه‌ای دارد، بیان کرد: مسائل مهم آموزشی نباید در حاشیه قرار بگیرد و مدیران مجتمع باید به‌صورت ویژه این مهم را دنبال و پیاده‌سازی کنند. 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی که برای مدیران و کارکنان پیاده‌سازی می‌شود باید قابل فهم و با کارایی لازم باشد.

باهوش ادامه داد: در مجتمع گاز پارس جنوبی یک زمین تشنه به نام آموزش وجود دارد و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم حرکت بزرگ آموزشی آغاز شود، بنابراین ضروری است به‌منظور افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی در مجتمع بزرگ گازی کشور، نارسایی‌های مربوط به آن را شناسایی کنیم و سطح کیفیت دوره‌های آموزشی را افزایش دهیم.

وی گفت: سرمایه انسانی بدون داشتن دانش و مهارت‌های لازم قادر به انجام وظایف و فعالیت‌های مهم و کلیدی نیستند، بنابراین آماده شدن برای ایفای نقش یا شغل مستلزم صرف وقت زیاد و کسب آموزش‌های تخصصی است که برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط توسط واحد آموزش مجتمع می‌تواند مسیر را برای کسب موفقیت‌های بزرگ هموار کند.

کد خبر 462253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =