۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
  • کد خبر: 462342
پیام وزیر نفت به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس نوشت: در تک‌تک روزهای هشت سال دفاع مقدس، کارکنان شریف صنعت بزرگ نفت نیز با حضور در خط مقدم هر دو جبهه رزم و اقتصاد و تقدیم بیش از یک هزار شهید، در کنار مردم ایران ایستادند و با مقاومت غیرتمندانه خود، برگ‌هایی پرافتخار در دفتر تاریخ نفت به ثبت رساندند.

به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنانی است که با از خودگذشتگی، خیالات شوم دشمنان اسلام و ایران را نقش بر آب کردند و برای مردم و میهن خود عزت و افتخار آفریدند.

در تک‌تک روزهای هشت سال دفاع مقدس، کارکنان شریف صنعت بزرگ نفت نیز با حضور در خط مقدم هر دو جبهه رزم و اقتصاد و تقدیم بیش از یک هزار شهید، در کنار مردم ایران ایستادند و با مقاومت غیرتمندانه خود، برگ‌هایی پرافتخار در دفتر تاریخ نفت به ثبت رساندند که تا همیشه، نماد ایثار و یادگار استقامت مردانه آنان خواهد بود.

بنده، به نمایندگی از همه همکارانم در وزارت نفت، ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی، به‌ویژه شهیدان نفت، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، ایثارگران و همه زنان و مردانی که پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس حاصل مجاهدت و فداکاری آنان است، تهنیت می‌گویم و از خداوند متعال، توفیق تداوم پیروی از راه شهیدان را در مسیر سربلندی ایران اسلامی مسئلت دارم.»

کد خبر 462342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =