رعایت ایمنی، بهره‌وری سازمان را افزایش می‌دهد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: ایمنی و باور به ایمنی بسیار مهم است و ثابت شده که رعایت الزامات ایمنی، حوادث را کاهش و بهره‌وری را در سازمان افزایش می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در آیین بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی در پایانه نفتی خارک اظهار کرد: روز آتش‌نشانی و ایمنی در واقع بهانه‌ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می‌گذرند تا بتوانیم در امنیت زندگی کنیم. آن عزیزانی که بدون هیچ ترس و واهمه‌ای به‌عنوان فرشتگان نجات به دل حادثه می‌روند تا جان انسانی را نجات دهند یا از تأسیسات حیاتی کشور صیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اختصاص یک روز در سال به نام  روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی نشان از اهمیت فوق‌العاده ایمنی دارد و ضرورت ایمنی به‌عنوان یک الگوی رفتاری، سازمانی و اجتماعی بسیار قابل مشهود است، تصریح کرد: ایمنی یک باور است و امروزه با گسترش ماشین‌آلات، تجهیزات و پیشرفت‌هایی که در صنعت حاصل شده، ایمنی متنوع‌تر و گسترده‌تر شده و باید دانش، توانمندی و به‌روزرسان‌ها بالا برده شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: خوشبختانه در شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیروی انسانی دانشی و عملیاتی خوبی حضور دارند که با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودها از زیرساخت‌های حیاتی کشور و ثروت ملی صیانت می‌کنند و بدون توجه به مخاطرات احتمالی به دل آتش می‌زنند و بحران را کنترل می‌کنند.

اسدروز با تأکید بر اینکه ایمنی و باور به ایمنی بسیار مهم است و ثابت شده که رعایت الزامات ایمنی، حوادث را کاهش و بهره‌وری را در سازمان افزایش می‌دهد، افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در چهار منطقه عملیاتی کشور در پایانه نفتی خارک، پایانه نفتی شمال، پایانه میعانات گازی عسلویه و منطقه عملیاتی ماهشهر مأموریت دارد و برای دستیابی به اهداف مهم و سیاست‌های راهبردی شرکت، باید از این زیرساخت‌های حیاتی کشور در این مناطق با یک برنامه‌ریزی مدون نگهداری و حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف، ایجاد تحول در راستای چابک‌سازی و پیشرفت جایگاه سازمانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است و در این راستا دارای اهداف عمومی و تخصصی با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده هستیم، تصریح کرد: در بخش عمومی هر مدیریت باید نشان دهد که در پایان سال کیفیت و بهره‌وری را بالا برده و خلاقیت و نوآوری را در سیستم جاری کرده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه در زمینه هدف‌های تخصصی هدف اول تعریف شده در این شرکت چابکی همراه با دقت در عملیات‌های مختلف است و باید در جهت افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان و سهامداران تلاش مضاعف شود، افزود: حفظ نظام دارایی‌های فیزیکی شرکت شامل مخازن ذخیره‌سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی است که این اهداف باید در دستور کار مستمر مدیران، رؤسای ستادی و رؤسای مناطق عملیاتی قرار داشته باشد.

کد خبر 462586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =