نمایندگان از پاسخ‌های وزیر نفت در کمیسیون انرژی قانع شدند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان از پاسخ‌های وزیر نفت درباره تکمیل پروژه خط لوله گوره به جاسک و به تأخیر افتادن بهره‌برداری از میدان گازی فرزاد قانع شدند.

به گزارش خبرنگار شانا، مالک شریعتی‌نیاسر در تشریح نشست روز دوشنبه (۱۱ مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به حضور جواد اوجی، وزیر نفت در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: این نشست به بررسی پرسش‌های نمایندگان مجلس از وزیر نفت اختصاص داشت.

وی افزود: پرسش نخست مربوط به احمد مرادی، نماینده بندرعباس در خصوص تکمیل پروژه خط لوله گوره به جاسک بود که وزیر نفت برخی از اشکالات این پروژه را پذیرفت و حتی عنوان کرد برای این موضوع گروه بازرسی گذاشته‌ شده است. سرانجام مقرر شد گزارشی در این رابطه به کمیسیون ارائه شود، به همین دلیل نماینده سؤال‌کننده از پاسخ‌های وزیر قانع شد و سؤال به صحن ارجاع نشد.    

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: پرسش دوم را ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان درباره به تأخیر افتادن بهره‌برداری از میدان گازی فرزاد مطرح کرد که وزیر نفت در این خصوص پاسخ داد بهره‌برداری از این میدان در دستور کار قرار دارد و در این باره ضمن تعیین پیمانکار، کارهای مطالعاتی آن در حال انجام بوده و تأخیر در بهره‌برداری مربوط به گذشته است، زیرا دولت فعلی نسبت به بهره‌برداری از میدان‌های مشترک نفتی و گازی تأکید دارد. در پایان، این سؤال‌کننده نیز از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

کد خبر 462619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =