نخستین تور بازدید فناوری دانش‌بنیان‌ها از پالایشگاه نفت تهران برگزار شد

نخستین تور فناوری بازدید شرکت‌های دانش‌بنیان از پالایشگاه نفت تهران برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه نفت تهران، این تور فناوری برای نخستین بار با حضور صفارنیا، مدیر پارک علم و فناوری پردیس و شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و با هدف حمایت و شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد بستری مطلوب به‌منظور همکاری با استارت‌آپ‌ها به‌عنوان پل ارتباطی دانشگاه و صنعت برگزار شد.

در این بازدید دو روزه شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در زمینه‌های اچ‌اس‌ئی، بازرگانی، بهره‌برداری و تولید کاتالیست، خدمات فنی و مهندسی، توسعه سامانه‌های مدیریتی و تعمیرات و نگهداری با مدیران و رؤسای حوزه‌های مربوطه شرکت پالایش نفت تهران دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

به گزارش شانا، پالایشگاه نفت تهران در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، نگاه ویژه‌ای به دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است. ناحیه نوآوری پردیس با محوریت پارک فناوری پردیس و با رویکرد فرابخشی بیش از ۲۰ سال است که با کارکردهایی همچون ایجاد محیطی مناسب کسب‌وکار برای فعالیت و حضور حرفه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در جهت حفظ نخبگان و جذب متخصصان ایرانی و برآورده کردن نیازهای پیچیده فناوری کشور برای تحقق محصولات فناورانه در عرصه تولید صنعتی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر (جسورانه) و سایر خدمات تخصصی فعالیت می‌کند.

کد خبر 462962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =