همکاری میان ۳ مجموعه بزرگ پارس جنوبی در مسیر شکوفایی تولید

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست مشترک با شرکت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس گفت: همکاری سه مجموعه کلیدی پارس جنوبی (سازمان منطقه ویژه، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس) مسیر تولید و محصولات جانبی را هموار کرده است.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سخاوت اسدی با تبریک بیست‌وچهارمین سالروز تأسیس مجتمع گاز پارس جنوبی و استقبال از برگزاری نشستی مشترک با شرکت‌های نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه‌های مشترک و برگزاری چنین نشست‌هایی، ‌ریل‌گذاری مطلوبی برای آینده تولید و فرآورش گاز و محصولات جانبی در این مجتمع انجام شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ابتدا، ایجاد فضای همکاری و همدلی میان سه مجموعه مهم منطقه (سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس) بوده و مسیر را برای تولید پایدار گاز و محصولات جانبی اکنون هموار شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تأکید کرد: اولویت نخست تولید پایدار گاز است، مدیران و کارکنان هر سه مجموعه پارس جنوبی برای رفاه و آسایش هموطنان به‌منظور ورود به فصل سرد سال آمادگی کامل دارند.

اسدی گفت: امید داریم این نشست‌ها در سطح بیان مسائل مهم و کلیدی فنی و غیرفنی در میان مدیران این دو شرکت (مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس) در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن حل و فصل و افق روشن به‌سمت شکوفایی اقتصاد کشور پدیدار شود.

وی تصریح کرد: همه ما در هر کجا که مسئولیتی داریم باید بدانیم خدمت‌زار مردم هستیم و باید همه فکر و تلاش خود را در مسیر رفاه و آسایش مردم به‌کار گیریم.

کد خبر 463322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =