مسائل و مشکلات بهداشت و درمان صنعت نفت در خارک بررسی شد

مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی صنعت نفت در منطقه عملیاتی خارک بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این نشست گفت: جزیره خارک به‌عنوان مرکز ثقل صادرات نفت ایران یکی از مراکز مهم و حیاتی کشور است و با توجه به اینکه فعالیت کارکنان شرکت‌های نفتی به‌طور معمول به‌صورت اقماری است و از شهرهای مختلف به این جزیره تردد می‌کنند، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وی افزود: مسائل بهداشتی و درمانی برای نیروی انسانی این منطقه رکن مهم سازمان محسوب می‌شود و رفع مسائل و مشکلات همکارانی که در شرایط سخت آب‌وهوایی مناطق عملیاتی مشغول به خدمت‌رسانی هستند از ضروریاتی است که باید به شکلی مستمر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که کارکنان و خانواده آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیازهای بهداشتی و درمانی آنان تأمین شود.

سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این نشست قول مساعد داد که نسبت به رفع کمبودهای بیان شده در این نشست و  تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان صنعت نفت جزیره خارک و کمبودهای دارویی، دندان‌پزشکی، کیت‌های آزمایشگاهی، همچنین تأمین متخصصان و بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان اقدام شود.

کد خبر 463446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =