معیار انتصاب‌های صنعت نفت شایستگی و توانمندی کارکنان است

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ملاک و معیار در برنامه‌ریزی انتصاب‌ها توجه به شایستگی، توانمندی و دانش کارکنان و لزوم ارتقای آنان است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، منوچهر بارانی در نشست برنامه‌ریزی انتصابات نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابع آن اظهار کرد: خروجی برنامه‌ریزی انتصابات در چابکی و سرعت‌بخشی در دستیابی به اهداف سازمان یا برعکس نزول و کاهش کارآمدی سازمان نقش مستقیم دارد، از این رو در این نشست، انتصابات از ابعاد کیفی و فرآیندی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست برنامه‌ریزی انتصابات نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابع آن در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان تصریح کرد: از محاسن این نشست حضور مدیران خارج از حوزه منابع انسانی در این جمع و آشنایی آنها با چالش‌های حوزه منابع انسانی، همچنین آشنایی اعضای کمیته با چالش‌ها و مشکلات کارکنان شرکت‌های عملیاتی است.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با برشمردن برخی مشکلات و آسیب‌های نظام نوین ارزیابی عملکرد افزود: از آنجایی که این نظام نتوانسته به‌خوبی نقش‌آفرینی کند و نتایج واقعی را نمایش دهد، سبب بروز تعارض‌هایی میان مدیریت و کارکنان شده، از این رو نیازمند بازنگری است تا با روزآمدی از چالش‌ها و آسیب‌ها بکاهد.
 
شاهرخ قاسمی، رئیس طرح و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست گفت: به‌عنوان یک شرکت مادر تخصصی و بالادستی علاقه‌مندیم چالش‌ها و مشکلات شرکت‌های زیرمجموعه را آسیب‌شناسی کنیم و با هم‌اندیشی برای آنها راهکار بیابیم.

وی اظهار کرد: کاهش ورودی نیروی انسانی میراثی است که از گذشته به ما رسیده است، از این رو ضرورت دارد ضمن اصلاح این تصمیم‌ها، بنا بر مقتضیات زمانی، در خصوص نقشه راه مدیران و کارکنان نسل آینده نیز با هوشیاری و تعمق بیشتری برنامه‌ریزی و مسیرسازی کنیم.

کد خبر 463529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =