قدردانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از وزیر نفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از وزیر نفت به‌عنوان یکی از برگزیدگان فعال حوزه پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

به گزارش شانا، در متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است:

برادر ارجمند، جناب آقای مهندس جواد اوجی

وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایارن

نمود و ظهور پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متأثر از تلاش‌های ماندگار خدمتگزاران میهن عزیزمان و تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی پدافند غیرعامل و نیز اجرای منویات و فرامین فرمانده معظم کل قوا مندرج در اساسنامه این سازمان در راستای ارتقای مؤلفه‌های قدرت ملی به‌عنوان بخشی از انتظارات معظم له در موضوع «ایران قوی و پایدار» به‌عنوان کلید واژه مصونیت و رفع تهدیدها از کشور است.

اینک هم‌زمان با آغاز بیستمین سال فعالیت سازمان پدافند غیرعامل کشور و بنا به بررسی‌ها و ارزیابی‌ها از سوی این سازمان، جنابعالی به‌عنوان یکی از برگزیدگان فعال حوزه پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۱ انتخاب شده‌اید. در این رهگذر وظیفه خود می‌دانم به مصداق کلام شریف: «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل» از زحمات بی‌شائبه شما که با روحیه جهادی و بسیجی گام‌های ارزنده‌ای در این عرصه برداشته‌اید، قدردانی نموده و به رسم یادبود این لوح تقدیر را در همایش ملی پدافند غیرعامل به حضورتان تقدیم نمایم.

توفیق روزافزون شما را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 463960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =