استکبار جهانی نگران پیشرفت‌های حوزه علمی و اقتصادی ایران است

معاون اقتصادی رئیس جمهوری در بازدید از تأسیسات شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک گفت: همچنان جنگ‌های تحمیلی به ایران اسلامی ادامه دارد، استکبار جهانی نگران پیشرفت‌های به‌وجودآمده در حوزه علمی و اقتصادی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، محسن رضایی صبح روز پنجشنبه (۱۲ آبان‌ماه) در بازدید از پایانه نفتی جزیره خارک در جمع مسئولان این جزیره گفت: مردمان خارک در سخت‌ترین شرایط طی هشت سال دفاع مقدس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستادند و باید قدردان رشادت‌های اهالی خارک بود.

وی افزود: کارکنان شرکت نفت با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی مردم ایستادند، شهید دادند و زیر بمباران شهدای خود را تشییع کردند، اما لحظه‌ای نگذاشتند صادرات نفت از این جزیره با اختلال روبه‌رو شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: همچنان جنگ‌های تحمیلی به ایران اسلامی ادامه دارد، استکبار جهانی نگران پیشرفت‌های به‌وجودآمده در حوزه علمی و اقتصادی است.

رضایی اظهار کرد: مردمان صبور استان بوشهر، مردمانی مرزدار غیرتمند و جان فدا برای جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب بوده‌اند، این مردمان غیور شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

سیدمحمدجواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک نیز در نشست با معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: از زمانی که نخستین بشکه نفت وارد جزیره خارک شد، این منطقه به‌عنوان مرکز صادرات نفت کشور نقش بسیار اساسی و کلیدی ایفا کرده است که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هم‌اکنون نیز کارکنان خدوم و زحمتکش و شریف پایانه نفتی در تخصص‌های مختلف عملیاتی، فنی و خدماتی درخشکی و دریا با ایثار و از خودگذشتگی بدون وقفه شبانه‌روز در حال انجام وظایف درخصوص مأموریت‌های محوله از طرف شرکت ملی نفت هستند.

رئیس پایانه نفتی خارک تصریح کرد: در کنار انجام مأموریت‌های تخصصی، مسئولیت‌های اجتماعی که در دولت سیزدهم به دستور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مصوب شده به‌طور جدی در حال پیگیری است.

موسوی یادآور شد: نظر به اینکه خدمات‌رسانی به مردم در رأس دستورات دولت سیزدهم قرار گرفته است، جا دارد از اقدام‌های مسئولان استان با مدیریت استاندار  و همه عزیزانی که در جزیره خارک در قسمت‌های شهری به ریاست محمدرضا دشتی‌زاده، بخشدار خارک مسئولیت دارند و امام جمعه که با صنعت نفت همراهی کامل دارند، تشکر کنم.

وی بیان کرد: خارک همیشه یادآور انقلاب، دفاع مقدس، جهاد و مقاومت بوده است و همچنان مقاوم بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

کد خبر 463962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =