نصب سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های سیار مرزی منطقه کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از نصب سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های سیار عرضه مستقر در مرزهای این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فریدون یاسمی در پنجمین نشست پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی گفت: انتظار می‌رود برای اجرای این مهم، اعضای کارگروه همکاری لازم  داشته باشند.

وی کنترل و نظارت بیشتر و پیشگیری از قاچاق سوخت را از جمله اهداف مهم در نصب سامانه هوشمند در جایگاه‌های مرزی برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه سازمان صمت باید نظارت لازم بر توزیع گاز مایع توسط شرکت‌های موزع را داشته باشد، تصریح کرد: توزیع باید بر اساس کارت بانکی انجام شود و در صورت اجرا نشدن این اصل، شرکت‌های موزع خاطی به تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون معرفی خواهند شد.

یاسمی افزود: برای جلوگیری از قاچاق سوخت در مرز پرویزخان، باید سازمان‌های متولی بازارچه، پس از مذاکره با طرف عراقی درباره ورود کامیون‌های عراقی، آنها را ملزم به داشتن باک استاندارد کنند.

وی گفت: صنایعی که شرکت ملی گاز ایران آمادگی تحویل گاز طبیعی به آنها را ندارد، اگر تا دو ماه پس از ابلاغ این آیین‌نامه، اقدامی برای اتصال به شبکه سراسری گاز طبیعی انجام ندهند، نرخ این فرآورده معادل نرخ طبیعی خوراک پتروشیمی‌ها محاسبه خواهد شد.

کد خبر 464051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =