جانمایی ۴ جایگاه سیار در مرز خسروی برای سوخت‌رسانی به زائران اربعین

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از جانمایی چهار جایگاه‌ سیار سوخت در مرز خسروی به‌منظور سوخت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد و گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه برای ارائه خدمات مطلوب و شبانه‌روزی به زوار کربلای معلی آمادگی کامل دارند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، ابراهیم پوریزدانی در این زمینه اظهار کرد: کل جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه، به‌ویژه آنهایی که در مسیر تردد زائران قرار دارند، مهیای استقبال از کاروان‌های عمومی و شخصی زیارت عتبات عالیات هستند.

وی تأکید کرد: بازرسی‌های مستمر از وضع کمّی و کیفی فرآورده‌های تحویلی در طول ایام تردد زوار، بی‌وقفه برنامه‌ریزی و انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ضمن تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعان ازسوی کارکنان جایگاه‌ها افزود: جایگاه‌داران باید به بهداشت و زیباسازی جایگاه‌ها اهمیت بدهند و اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشند.

منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که ۱۶۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی دارد. این شرکت با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد غرب، سقز، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌عهده دارد.

کد خبر 477308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =