شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۷ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از راه‌اندازی یکصدوبیست‌وهفتمین جایگاه دومنظوره در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی در این زمینه گفت: مجتمع خدماتی رفاهی «عبدی» در زمینی به وسعت ۴۰۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در محور سرمست به سرپل ذهاب احداث شد.

وی افزود: این جایگاه که در یکی از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی خسروی قرار دارد و در ایام پیاده‌روی اربعین می‌تواند به‌منظور خدمات به زائران کربلای معلی به‌صورت خاص استفاده شود، دارای یک سکوی بنزین، یک سکوی نفت‌گاز و یک سکوی سی‌ان‌جی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه مخازن بنزین و نفت‌گاز جایگاه عبدی هرکدام ۴۸ هزار لیتر ظرفیت دارد، تصریح کرد: این جایگاه برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

بهرامی افزود: با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گاز طبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید.

بر پایه این گزارش، ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای استان در حال سوخت‌رسانی هستند که از این تعداد ۶ جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است، جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است.

کد خبر 638728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =