توزیع روزانه ۳ میلیون لیتر بنزین در منطقه کرمانشاه/ هیچ کمبودی در تأمین سوخت مورد
نیاز زوار وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به توزیع روزانه ۳ میلیون لیتر بنزین و ۱.۷ میلیون لیتر نفت‌گاز در ایام اربعین در این منطقه گفت: ذخایر انواع فرآورده به میزان کافی وجود دارد و هیچ کمبودی وجود ندارد.

ابراهیم پوریزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره گفت: مرز خسروی واقع در منطقه کرمانشاه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، پرترددترین منطقه به لحاظ تعداد تردد خودروها در ایام اربعین به‌شمار می‌آید و به همین دلیل نشست‌های ما از ماه پیش برای برنامه‌ریزی در این ایام آغاز شده بود.

وی افزود: مصرف بنزین ما در شرایط عادی، یک میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بود که با آغاز بازگشت‌ مسافران این رقم به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسیده که بیش از دو برابر روال عادی توزیع است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: مصرف نفت‌گاز منطقه کرمانشاه نیز در این ایام به‌طور میانگین روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر است که در شرایط فعلی به روزانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسیده است.

پوریزدانی همچنین از استقرار کارکنان ایمنی در جایگاه‌ها خبر داد و گفت: به‌منظور رفع اشکالات احتمالی در جایگاه‌ها کارکنان بخش تعمیرات و ایمنی در جایگاه‌ها مستقرند.

وی با اشاره به به‌کارگیری ظرفیت سوخت‌رسانی استان برای سوخت‌رسانی مطلوب به زائران افزود: تا روز دوشنبه (۱۳ شهریورماه) ۱۸۶ هزار لیتر سوخت نفت‌گاز به‌صورت ویژه تحویل اتوبوس‌ها شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه بیان کرد: خوشبختانه در هیچ‌کدام از فرآورده‌های نفتی کمبود و مشکلی وجود ندارد و گاز مایع نیز برای همه مواکب به هر مقدار نیاز داشته باشند، تأمین می‌شود.

پوریزدانی همچنین از استقرار پنج جایگاه سیار و یک دستگاه خودرو سوخت‌رسان سیار خبر داد و تأکید کرد: ۱۳۱ جایگاه سوخت فعال در منطقه کرمانشاه وجود دارد که ۷۸ باب آن سی‌ان‌جی است و به‌صورت شبانه‌روزی فعال و پذیرای زائران هستند.

کد خبر 626048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =