توزیع بیش از ۴ هزار بسته آموزشی میان دانش‌آموزان شهرستان‌های نفت‌خیز فارس

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به نمایندگی شرکت ملی نفت ایران در فارس، 4 هزار ۲۳۲ بسته آموزشی را برای توزیع میان دانش‌آموزان کمتر برخوردار در شهرستان‌های نفت و گاز خیز این استان در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سید ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین اهدای بسته‌های آموزشی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: این بسته‌های آموزشی طی تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، شرکت ملی نفت ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) از سوی شرکت ملی نفت ایران تهیه شده و برای تحویل به کمیته‌های امداد استانی، در اختیار نمایندگان خود در استان‌های نفت‌خیز و گازخیز کشور قرار داده است.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از طرف شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به‌عنوان نماینده شرکت ملی نفت در استان فارس، تعداد ۴ هزار ۲۳۲ بسته آموزشی را برای توزیع میان دانش‌آموزان کمتر برخوردار در شهرستان‌های نفت و گاز خیز استان فارس را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان قرار داد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ادامه داد: این بسته‌ها در اختیار دانش‌آموزان کمتر برخوردار شهرستان‌های سروستان، کوار، فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین، لامرد و مهر که پیشتر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی شده‌اند، قرار می‌گیرد.

محمدی گفت: در پویش اهدای تأمین نوشت‌افزار به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور در مجموع ۴۰ هزار بسته آموزشی در استان‌های فارس، خوزستان، هرمزگان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، خراسان رضوی، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد اهدا می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه ۱۴ درصد از گاز کشور در استان فارس تولید می‌شود، افزود: یکی از اولویت‌ها و رویکردهای شرکت ملی نفت ایران در کنار فعالیت در جبهه اقتصادی، کمک به توسعه مناطق کمتر برخوردار، مجاور مناطق عملیاتی است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، طرح ضربتی توسعه میدان‌های گازی در جنوب استان فارس را فرصت مناسبی برای توسعه جوامعه محلی، اشتغال‌زایی و تقویت پیمانکاران بومی دانست و اضافه کرد: افزون بر این، زاگرس جنوبی طی سال‌های گذشته در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به‌طور داوطلبانه در کمک به حادثه دیدگان بلایای طبیعی، بیماری کرونا، بهسازی جاده‌های محلی و آبرسانی به عشایر و روستاها در مناطق عملیاتی فعال بوده است.

محمدی همچنین تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس جنوبی در سال جاری را گامی دیگر برای ارتقای سطح انجام مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در استان فارس دانست و گفت: توسعه ورزش‌های همگانی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و تشویق جوانان در مناطق عملیاتی این شرکت به فعالیت‌های ورزشی از دلایل اصلی تأسیس و راه‌اندازی این باشگاه ورزشی است.

کد خبر 464196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =