تشریح اهداف نخستین نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت

دبیر نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اهداف برگزاری نخستین دور این نشست را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، نازیلا عاکفیان امروز (سه‌شنبه، ۱۵ آذرماه) در نخستین نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت با بیان اینکه این نشست بهانه‌ای بود تا در حوزه منابع انسانی همسو و هم‌جهت، هم‌دل و همراه شویم، اظهار کرد: اگر در این نشست نقشه راه مشخص شود، می‌توانیم به توسعه منابع انسانی اهتمام بورزیم.

وی هدف این نشست را تعامل بیشتر مسئولان با یکدیگر عنوان کرد و افزود: قرار است این نشست هر ساله برگزار و خروجی‌های آن رصد شود تا به اهداف بیشتری دست یابیم، به همین منظور دبیرخانه دائمی این نشست تشکیل شده است.

دبیر نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت گفت: در نشست امسال، آسیب‌شناسی چالش‌ها و راهکارهای برون‌رفت از آن به‌عنوان محور اصلی انتخاب و نشست نخست بر این اساس در حال برگزاری است.

عاکفیان درباره اقدام‌های انجام‌شده برای این نشست توضیح داد: برای برگزاری این نشست، فراخوان ایده برای تمامی کارکنان منتشر شد تا اگر دغدغه‌ای وجود دارد برای ما ارسال کنند و پس از بررسی از ایده برتر تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این نشست قصد داشتیم صدای همکاران شنیده شود، تصریح کرد: از این منظر ۱۵۴ ایده به کمک مؤسسه مطالعات انرژی با شاخصه‌های نو بودن، مؤثر بودن و قابلیت اجرایی داشتن از دو مدل دلفی و نخبه‌شناسی بررسی شد که در نهایت ۲۳ ایده به کمیته داوری تخصصی رفت و ۱۰ ایده برتر شناسایی شد.

دبیر نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت در پایان گفت: برای اینکه تمام ایده‌ها شناخته شود اسامی ایده‌پردازان و چکیده‌ای از ایده‌ها منتشر شد.

کد خبر 465541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =