عملیاتی بودن همه پالایشگاه‌های گازی با ظرفیت کامل/ مصرف بهینه در دستور کار مشترکان باشد

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با اشاره به فعالیت پایدار و حداکثری ظرفیت در پالایشگاه‌های گازی کشور، مصرف بهینه گاز از سوی هموطنان را تضمینی برای در دسترس بودن گاز برای مشترکان در ایام سرد سال دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی با اشاره به وضع تولید گاز در پالایشگاه‌های گازی کشور گفت: به لطف خدا و تلاش همکاران و با انجام تعمیرات اساسی موفق، تأمین قطعات به‌موقع و پیگیری‌ها و بازرسی‌های کارآ و مؤثر، همه پالایشگاه‌های شرکت ملی گاز ایران با همه ظرفیت در خدمت هستند.

>>> بیشتر بخوانید؛

تولید گاز در پارس جنوبی شتاب گرفت

وی با بیان اینکه انحراف مقدار تولید گاز در پالایشگاه‌ها با تعهد پیش‌بینی‌شده، نزدیک به صفر است، افزود: دغدغه‌ای از باب پالایش و فرآورش گاز در پالایشگاه‌های صنعت گاز وجود ندارد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران درباره عملکرد مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه پالایش گاز کشور تصریح کرد: ۱۳ پالایشگاه این مجتمع به همراه ۶ شرکت پالایش گازی دیگر در سطح کشور از آمادگی کامل برای تولید گاز در روزهای سرد برخوردارند.

زمانی یادآور شد: طبیعی است که با هر مقدار تولید گاز در تأسیسات پالایشی، تضمین در دسترس بودن آن، تابع مصرف بهینه گاز از سوی هموطنان است، از این رو امیدواریم مردم با مصرف بهینه، همکاران ما را که به واقع سربازان عرصه تولید و پالایش گاز هستند یاری کنند تا در ایام سرد سال، گاز گرمابخش منزل همه مردم و مشترکان باشد.

کد خبر 465676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =