۲۱ جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان احداث می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از فراخوان احداث ۲۱ جایگاه‌ جدید عرضه سوخت بنزین، نفت‌گاز و سی‌ان‌جی در منطقه زاهدان خبر داد و گفت: تعدادی از این جایگاه‌ها در مرحله ساخت است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در این باره اظهار کرد: بر اساس فراخوان‌های انجام‌شده از سال ۱۳۹۸ تاکنون، مجوز احداث ۲۱ جایگاه بنزین، نفت‌گاز، سی‌ان‌جی، دومنظوره بنزین و سی‌ان‌جی و دو باب تأسیسات گاز مایع از سوی منطقه صادر شده که برخی از این جایگاه‌ها از سوی سرمایه‌گذار در حال ساخت است.

وی تأکید کرد: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های منطقه، کاهش مدت زمان انتظار سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، جایگاه‌های جدید در سطح منطقه احداث می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: احداث این جایگاه‌ها در قالب ساخت هفت‌ جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی با تجهیزات دولتی، پنج جایگاه تک‌سکوی بنزین، پنج جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز در مجتمع‌های خدمات رفاهی و بین‌راهی و همچنین چهار جایگاه دومنظوره بنزین و سی‌ان‌جی خواهد بود.

مردانی با اشاره به کسب مجوز احداث جایگاه‌های جدید در تمام نواحی منطقه زاهدان بنا بر ضرورت احداث و تکمیل فرآیند واگذاری مجوزها اظهار کرد: با احداث و راه‌اندازی این جایگاه‌ها، شرایط بسیار خوبی در عرضه سوخت در این منطقه خواهیم داشت.

وی درباره احداث تأسیسات گاز مایع ال‌پی‌جی گفت: تعداد دو باب تأسیسات گاز مایع در نواحی زاهدان و زابل در حال احداث است.

منطقه زاهدان یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان، سه انبار نفت، سه مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی و ۷۳ جایگاه عرضه سوخت است و با قرار گرفتن در دومین استان پهناور کشور، وظیفه تأمین و توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به‌عهده دارد.

کد خبر 465753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =