لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در تسریع گازرسانی به منطقه سیستان

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در نشست هماهنگی با شهرداران حوزه سیستان بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در تسریع گازرسانی به مناطق سیستان تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا میرشکاری در این نشست گفت: خط انتقال گاز به منطقه سیستان به طول ۲۲۰ کیلومتر اجرا شده و در هفته دولت امسال به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسید و به موازات عملیات اجرای خط انتقال، شبکه تغذیه و توزیع مورد نیاز در شهرهای زابل، ادیمی، دوست‌محمد، محمدآباد و زهک از سوی شرکت گاز استان گیلان به‌عنوان استان معین اجرا د که دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد است.

>>> بیشتر بخوانید؛

حرکت بی‌وقفه قطار گازرسانی در سرزمین نخل و آفتاب

وی افزود: با تدابیر اندیشیده‌شده گازرسانی به مردمان دیگر شهرها و روستاهای حوزه سیستان نیز در مرحله طراحی و پیمان‌سپاری است که برای تسریع در انجام عملیات، شرکت گاز استان یزد به‌عنوان استان معین عهده‌دار این مسئولیت است و در این بین گازرسانی به صنایع نیز اهمیت زیادی دارد تا با سرعت بخشیدن به چرخ صنعت در این منطقه، شاهد توسعه و آبادانی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در ادامه بر اهمیت همکاری دستگاه‌های دخیل در امر گازرسانی تأکید کرد و گفت: یکی از مؤثرترین عوامل در انجام پروژه‌های گازرسانی تعامل میان دستگاه‌های اجرایی مانند شرکت آب و فاضلاب، مخابرات و ... است و در این بین نقش مهم شهرداری‌ها نیز بر کسی پوشیده نیست و امید است مانند سال‌های گذشته همکاری دو سویه برای تسریع در اجرای پروژه‌ها انجام شود.

ابراهیم ویسی، مدیرکل دیوان محاسبات استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست تصریح کرد: نگاه دیوان محاسبات در همکاری با دستگاه‌های اجرایی نگاه همکاری و همراهی است و این دستگاه نظارتی با همه وجود سعی بر آن دارد تا با تعامل دوسویه بتواند انحرافات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی را شناسایی، اطلاع‌رسانی و با معیارهای منطبق با قانون و منطق نسبت به اصلاح رویه و روندهای مربوطه اقدام کند.

وی ضمن تأکید بر تسریع عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای حوزه سیستان ابراز امیدواری کرد که با همکاری میان شرکت گاز استان و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها شاهد بهره‌مندی همه مردمان آن منطقه از گاز و در امتداد آن رونق‌بخشی به کسب‌وکار صنایع موجود و ایجاد صنایع جدید باشیم که تحقق این مهم خود نیز سرمنشأ ایجاد اشتغال جوانان منطقه است.

کد خبر 466143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =